Akademia Leona Koźmińskiego
Politechnika Warszawska
Zablokuj środki z Twojego budżetu szkoleniowego i wykorzystaj je w późniejszym okresie.
dla biznesu
dla osób z niepełnosprawnościami
dla uczelni
Oszczędzaj czas i pieniądze dzięki najnowocześniejszej technologii
Szkolimy oraz tworzymy rozwiązania oparte na AI, NLP, uczeniu maszynowym i big data
Potrafimy świetnie współpracować z różnymi markami - czego dowód można znaleźć tutaj
Sprawdź kim jesteśmy i co potrafimy
Dowiedz się jak aplikować i sprawdź dlaczego warto
Sprawdź najnowszy katalog naszych usług. Znajdziesz w nim m.in. atrakcyjne pakiety edukacyjne i nowości w ofercie Sages!
Trener
Brak opisuTa osoba nie posiada jeszcze bio
Czym jest game design i co możemy zrobić, aby nasze gry były „dobre”
Tworzenie poziomów do gier komputerowych w Unreal Engine
Optymalizacja gier opartych o silnik Unity
Rapid prototyping - jak szybko oceniać swoje pomysły i dokonywać szybkich iteracji
Pełne przygotowanie do egzaminu na certyfikowanego dewelopera Unity
Rozszerzanie edytora Unity o nowe funkcjonalności
Tworzenie gier opartych o model biznesowy free to play
Tworzenie gier komputerowych z gatunku first-person shooter w silniku Unity
Tworzenie gier komputerowych z gatunku first-person shooter w silniku Unreal Engine
Tworzenie gier na platformę Android z wykorzystaniem wiodącego na tym rynku silnika gier Unity
Tworzenie gier komputerowych z gatunku top-down w silniku Unity
Tworzenie gier na platformę VR w silniku Unreal Engine
Tworzenie gier na platformę VR w silniku Unity
Tworzenie gier w technologii AR w silniku Unity
Tworzenie gier z popularnego gatunku Hyper Casual na platformy mobilne w silniku Unity
Tworzenie gier komputerowych z gatunku side-scroller w silniku Unity
Zasady projektowania interfejsu użytkownika w grach komputerowych
Jak testować, raportować błędy i poprawiać jakość gier komputerowych
Wprowadzenie do tworzenia gier w Unreal Engine