Szkolenie: Tworzenie interfejsu użytkownika w grach komputerowych
Zasady projektowania interfejsu użytkownika w grach komputerowych
Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)
Kod kursu:GD/UI
Tworzenie interfejsu użytkownika w grach komputerowych
Cele szkolenia
Tworzenie interfejsu użytkownika w grach komputerowych
Omówienie różnic wynikających z platformy na którą projektowany będzie interfejs
Zasady jakie panują przy projektowaniu okien interfejsu, jak należy przedstawiać animacje przechodzenia okien oraz jak utrzymywać czystość w prezentacji informacji
Zaprojektowanie kilka user interface’ów do różnych typów gier, aby w pełni zrozumieć jakie funkcje powinny one spełniać
Dla kogo?
Szkolenie zostało zaprojektowane dla osób które chciałyby pozyskać lub poszerzyć swoją wiedzę w kreowaniu interfejsu użytkownika dla dynamicznego medium jakim są gry komputerowe
Zalety
Każdy z uczestników stworzy kilka interaktywnych interfejsów do gier na podstawie wiedzy zdobytej w części teoretycznej tego szkolenia
Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how
Wymagania
Podstawowa znajomość gier komputerowych
W cenie otrzymasz:
Materiały szkoleniowe
Certyfikat ukończenia szkolenia
W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki
Program szkolenia
Rola interfejsu użytkownika
Czym jest user interface
Komunikacja z użytkownikiem
Rodzaje interfejsów
Design pod UX
Tworzenie dobrego UI
Analiza rynku
Czystość interfejsu
Less is more
Minimalna ilość akcji
Animowanie UI
Typy animacji
Czasy animacji
Kierowanie wzroku użytkownika za pomocą animacji
Interface na różnych platformach
Interface obsługiwany myszką
Interface obsługiwany gamepadem
Interface obsługiwany ekranem dotykowym
Projektowanie interfejsów
Window vs Pop-up
Flowcharts
Tworzenie UI w silniku Unity
Canvas
Skalowanie canvasów
Buttons
Toggles
Layouts
Scroll Lists
Masks