Szkolenie: Przygotowanie do egzaminu Unity Certified Developer
Pełne przygotowanie do egzaminu na certyfikowanego dewelopera Unity
Czas trwania szkolenia:5 dni (40h)
Kod kursu:GD/CRT
Przygotowanie do egzaminu Unity Certified Developer
Cele szkolenia
Zapoznanie ze wszystkimi zagadnieniami programu certyfikacji przygotowanego przez firmę Unity Technologies
Omówienie każdego z tematów, który pojawia się w wymaganiach certyfikacji tak, aby przygotować każdego z uczestników na pozytywne zaliczenie egzaminu i otrzymania tytułu “Certified Unity Developer”
Egzamin jest wykonywany tylko przez firmę Unity i nie jest częścią tego kursu
Dla kogo?
Szkolenie jest adresowane do wszystkich, którzy są zainteresowani przystąpieniem do egzaminu na certyfikowanego dewelopera Unity
Zalety
Każdy z uczestników po ukończeniu szkolenia będzie znał wszystkie zagadnienia egzaminu certyfikacyjnego Unity oraz będzie gotowy do zaliczenia takiego egzaminu
Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how
Wymagania
Podstawowa znajomość języka C#
Podstawowa znajomość silnika Unity
W cenie otrzymasz:
Materiały szkoleniowe
Certyfikat ukończenia szkolenia
W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki
Program szkolenia
Moduł: Animacje
Animator
Stany
Przejścia
Moduł: Asset Management
Klipy audio
Game Objects
Modele
Prefaby
Sceny
Edytowanie sprite'ów
Moduł: Audio
Audio Mixer
Audio Reverb Zone
Źródła dźwięków
Moduł: Editor Interface
Modyfikacja edytora
Widoki
Moduł: Employment Preparedness
Collaboration Skills
Employment Responsibilities
Moduł: Game Art Principles
Character Design
Concept Design
Environment Design
Moduł: Game Design Principles
Mechaniki rozgrywki
Gatunek
Platforma
Moduł: Industry Awareness
Trendy w zatrudnieniu
Trendy w branży
Trendy produkcyjne
Moduł: Lighting
Global Illumination
Dynamiczne oświetlenie
Moduł: Materials and Effects
Efekty
Materiały
Efekty cząsteczkowe
Moduł: Navigation and Pathfinding
Agenty
Wypalanie obszaru nawigacji
Moduł: Physics
Kolizje
Optymalizacja
Rigidbodies
Moduł: Programming
Camera API
Game Objects
Metody
MonoBehaviour API
OOP
Kwaterniony
Time
Interface Unity
Zmienne
Moduł: Project Management
Game Objects
Moduł: Services
Reklamy
Analityka
Cloud Build
Collaborate
Moduł: User Interface
Przyciski
Canvas
Sprites
Rect Transform
Slider