Szkolenie dostępne na zamówienie

Szkolenie: Przygotowanie do egzaminu Unity Certified Developer

Pełne przygotowanie do egzaminu na certyfikowanego dewelopera Unity

Czas trwania szkolenia:5 dni (40h)

Poziom zaawansowania:

Kod kursu:GD/CRT

unity

Szkolenie na zamówienie

  • Dostosowany program
  • Indywidualna wycena
  • Dowolny termin
Zapytanie o szkolenie

Przygotowanie do egzaminu Unity Certified Developer

Cele szkolenia

  • Zapoznanie ze wszystkimi zagadnieniami programu certyfikacji przygotowanego przez firmę Unity Technologies

  • Omówienie każdego z tematów, który pojawia się w wymaganiach certyfikacji tak, aby przygotować każdego z uczestników na pozytywne zaliczenie egzaminu i otrzymania tytułu “Certified Unity Developer”

  • Egzamin jest wykonywany tylko przez firmę Unity i nie jest częścią tego kursu


Dla kogo?

  • Szkolenie jest adresowane do wszystkich, którzy są zainteresowani przystąpieniem do egzaminu na certyfikowanego dewelopera Unity


Zalety

  • Każdy z uczestników po ukończeniu szkolenia będzie znał wszystkie zagadnienia egzaminu certyfikacyjnego Unity oraz będzie gotowy do zaliczenia takiego egzaminu

  • Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań

  • Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką

  • Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how


Wymagania

  • Podstawowa znajomość języka C#

  • Podstawowa znajomość silnika Unity


W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe

  • Certyfikat ukończenia szkolenia

  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Program szkolenia

Pobierz program w PDF

Moduł: Animacje

  • Animator

  • Stany

  • Przejścia

Moduł: Asset Management

  • Klipy audio

  • Game Objects

  • Modele

  • Prefaby

  • Sceny

  • Edytowanie sprite'ów

Moduł: Audio

  • Audio Mixer

  • Audio Reverb Zone

  • Źródła dźwięków

Moduł: Editor Interface

  • Modyfikacja edytora

  • Widoki

Moduł: Employment Preparedness

  • Collaboration Skills

  • Employment Responsibilities

Moduł: Game Art Principles

  • Character Design

  • Concept Design

  • Environment Design

Moduł: Game Design Principles

  • Mechaniki rozgrywki

  • Gatunek

  • Platforma

Moduł: Industry Awareness

  • Trendy w zatrudnieniu

  • Trendy w branży

  • Trendy produkcyjne

Moduł: Lighting

  • Global Illumination

  • Dynamiczne oświetlenie

Moduł: Materials and Effects

  • Efekty

  • Materiały

  • Efekty cząsteczkowe

Moduł: Navigation and Pathfinding

  • Agenty

  • Wypalanie obszaru nawigacji

Moduł: Physics

  • Kolizje

  • Optymalizacja

  • Rigidbodies

Moduł: Programming

  • Camera API

  • Game Objects

  • Metody

  • MonoBehaviour API

  • OOP

  • Kwaterniony

  • Time

  • Interface Unity

  • Zmienne

Moduł: Project Management

  • Game Objects

Moduł: Services

  • Reklamy

  • Analityka

  • Cloud Build

  • Collaborate

Moduł: User Interface

  • Przyciski

  • Canvas

  • Sprites

  • Rect Transform

  • Slider

Wewnętrzny egzamin próbny

Autorem szkolenia jest Mateusz Kietlinski