Szkolenie dostępne na zamówienie

Szkolenie: Tworzenie gier wykorzystujących rozszerzoną rzeczywistość w silniku Unity

Tworzenie gier w technologii AR w silniku Unity

Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)

Poziom zaawansowania:

Kod kursu:GD/AR

unityvr

Szkolenie na zamówienie

  • Dostosowany program
  • Indywidualna wycena
  • Dowolny termin
Zapytanie o szkolenie

Tworzenie gier wykorzystujących rozszerzoną rzeczywistość w silniku Unity

Cele szkolenia

  • Stworzenie własnej gry na platformę mobilną wykorzystującą technologię rozszerzonej rzeczywistości

  • Nauka jak wykorzystać znajdującą się dookoła gracza przestrzeń do renderowania grafiki i prowadzenia rozgrywki

  • Zapoznanie z technikami wykorzystującymi markery oraz odczytywanie głębi sceny za pomocą kamery


Dla kogo?

  • Szkolenie jest adresowane do osób które interesują się tworzeniem gier na platformy mobilne wykorzystujące kamerę urządzenia do wyświetlania obrazu z nałożoną wirtualną warstwą na której odbywa się rozgrywka


Zalety

  • Na szkoleniu każdy z uczestników wykona grę w silniku Unity wykorzystującą nowoczesną technologię Augmented Reality

  • Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań

  • Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką

  • Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how


Wymagania

  • Podstawowa znajomość języka C#


W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe

  • Certyfikat ukończenia szkolenia

  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Program szkolenia

Pobierz program w PDF

Wprowadzenie do Augmented Reality

  • Czym jest AR

  • Analiza rynku gier wykorzystujących rozszerzoną rzeczywistość

  • Dlaczego warto zainteresować się AR

Wprowadzenie do Unity

  • Obsługa edytora

  • Obsługa scen

  • Pisanie skryptów w Unity

  • Prefabs

Wprowadzenie do Vuforia

  • Instalacja pluginu Vuforia

  • Tracking markerów

  • Wyświetlanie modeli na markerach

Wprowadzenie do AR Foundation

  • Instalacja AR Foundation i mobilnych modułów

  • ARKit (iOS)

  • ARCore (Android)

  • Wykrywanie powierzchni za pomocą odczytu głębi sceny

  • Wyświetlanie modeli na płaszczyznach

Programowanie rozgrywki w grze AR

  • Tworzenie sceny w wirtualnej rzeczywistości

  • Komunikacja obiektów między sobą

  • Fizyka w wirtualnej rzeczywistości

  • Interfejs użytkownika w AR

Warsztaty z tworzenia gier w rozszerzonej rzeczywistości

Autorem szkolenia jest Mateusz Kietlinski