Szkolenie dostępne na zamówienie
Tworzenie gier wykorzystujących rozszerzoną rzeczywistość w silniku Unity
Tworzenie gier w technologii AR w silniku Unity
Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)
Poziom zaawansowania:
Kod kursu:GD/AR
Tworzenie gier wykorzystujących rozszerzoną rzeczywistość w silniku Unity
Cele szkolenia
- Stworzenie własnej gry na platformę mobilną wykorzystującą technologię rozszerzonej rzeczywistości
- Nauka jak wykorzystać znajdującą się dookoła gracza przestrzeń do renderowania grafiki i prowadzenia rozgrywki
- Zapoznanie z technikami wykorzystującymi markery oraz odczytywanie głębi sceny za pomocą kamery
Dla kogo?
- Szkolenie jest adresowane do osób które interesują się tworzeniem gier na platformy mobilne wykorzystujące kamerę urządzenia do wyświetlania obrazu z nałożoną wirtualną warstwą na której odbywa się rozgrywka
Zalety
- Na szkoleniu każdy z uczestników wykona grę w silniku Unity wykorzystującą nowoczesną technologię Augmented Reality
- Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
- Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
- Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how
Wymagania
- Podstawowa znajomość języka C#
W cenie otrzymasz:
- Materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki
Program
Wprowadzenie do Augmented Reality
- Czym jest AR
- Analiza rynku gier wykorzystujących rozszerzoną rzeczywistość
- Dlaczego warto zainteresować się AR
Wprowadzenie do Unity
- Obsługa edytora
- Obsługa scen
- Pisanie skryptów w Unity
- Prefabs
Wprowadzenie do Vuforia
- Instalacja pluginu Vuforia
- Tracking markerów
- Wyświetlanie modeli na markerach
Wprowadzenie do AR Foundation
- Instalacja AR Foundation i mobilnych modułów
- ARKit (iOS)
- ARCore (Android)
- Wykrywanie powierzchni za pomocą odczytu głębi sceny
- Wyświetlanie modeli na płaszczyznach
Programowanie rozgrywki w grze AR
- Tworzenie sceny w wirtualnej rzeczywistości
- Komunikacja obiektów między sobą
- Fizyka w wirtualnej rzeczywistości
- Interfejs użytkownika w AR