Szkolenie: Tworzenie gier wykorzystujących rozszerzoną rzeczywistość w silniku Unity
Tworzenie gier w technologii AR w silniku Unity
- Trenerzy praktycy
- Kameralne grupy
Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)
Kod kursu:GD/AR
Tworzenie gier wykorzystujących rozszerzoną rzeczywistość w silniku Unity
Cele szkolenia
Stworzenie własnej gry na platformę mobilną wykorzystującą technologię rozszerzonej rzeczywistości
Nauka jak wykorzystać znajdującą się dookoła gracza przestrzeń do renderowania grafiki i prowadzenia rozgrywki
Zapoznanie z technikami wykorzystującymi markery oraz odczytywanie głębi sceny za pomocą kamery
Dla kogo?
Szkolenie jest adresowane do osób które interesują się tworzeniem gier na platformy mobilne wykorzystujące kamerę urządzenia do wyświetlania obrazu z nałożoną wirtualną warstwą na której odbywa się rozgrywka
Zalety
Na szkoleniu każdy z uczestników wykona grę w silniku Unity wykorzystującą nowoczesną technologię Augmented Reality
Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how
Wymagania
Podstawowa znajomość języka C#
W cenie otrzymasz:
Materiały szkoleniowe
Certyfikat ukończenia szkolenia
W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki
Program szkolenia
Wprowadzenie do Augmented Reality
Czym jest AR
Analiza rynku gier wykorzystujących rozszerzoną rzeczywistość
Dlaczego warto zainteresować się AR
Wprowadzenie do Unity
Obsługa edytora
Obsługa scen
Pisanie skryptów w Unity
Prefabs
Wprowadzenie do Vuforia
Instalacja pluginu Vuforia
Tracking markerów
Wyświetlanie modeli na markerach
Wprowadzenie do AR Foundation
Instalacja AR Foundation i mobilnych modułów
ARKit (iOS)
ARCore (Android)
Wykrywanie powierzchni za pomocą odczytu głębi sceny
Wyświetlanie modeli na płaszczyznach
Programowanie rozgrywki w grze AR
Tworzenie sceny w wirtualnej rzeczywistości
Komunikacja obiektów między sobą
Fizyka w wirtualnej rzeczywistości
Interfejs użytkownika w AR