Szkolenie dostępne na zamówienie

Szkolenie: Wprowadzenie do Unreal Engine

Wprowadzenie do tworzenia gier w Unreal Engine

  • Trenerzy praktycy
  • Kameralne grupy

Czas trwania szkolenia:3 dni (24h)

Poziom zaawansowania:

Kod kursu:GD/UE/INT

unreal

Szkolenie na zamówienie

  • Dostosowany program
  • Indywidualna wycena
  • Dowolny termin
Zapytanie o szkolenie

Wprowadzenie do Unreal Engine

Cele szkolenia

  • Poznanie zasad posługiwania się silnikiem Unreal Engine

  • Dowiedzenie się jak zacząć swoją przygodę z pisaniem gier komputerowych, jak poruszać się po edytorze oraz jak wykorzystać jego funkcje, aby móc efektywnie tworzyć w nim nowe funkcjonalności do swoje gry


Dla kogo?

  • Szkolenie jest adresowane do osób, które chcą tworzyć gry i aplikacje komputerowe

  • Skierowane jest w szczególności do programistów, designerów oraz artystów, którzy chcą realizować swoje projekty w prosty i szybki sposób w silniku Unreal Engine


Zalety

  • Program ukierunkowany jest na szybkie oraz przystępne przyswojenie całego wachlarza możliwości silnika Unreal Engine

  • Uczestnik zdobędzie umiejętności pozwalające na samodzielne tworzenie gier 2d i 3d, oraz stworzy prototyp gry autorskiego pomysłu

  • Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań

  • Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką

  • Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how


Wymagania

  • Podstawowa znajomość dowolnego języka programowania


W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe

  • Certyfikat ukończenia szkolenia

  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Program szkolenia

Pobierz program w PDF

Wprowadzenie do Unreal Engine

Interfejs silnika Unreal Engine

Poruszanie się po świecie gry

Importowanie assetów do silnika

Tworzenie poziomów

Kontroler gracza

Wprowadzenie do blueprintów

Materiały, światła i efekty cząsteczkowe

Warsztaty z tworzenia gier

Budowanie projektu gry

Autorem szkolenia jest Mateusz Kietlinski