Szkolenie dostępne na zamówienie

Szkolenie: Utrzymanie jakości w grach komputerowych

Jak testować, raportować błędy i poprawiać jakość gier komputerowych

  • Trenerzy praktycy
  • Kameralne grupy

Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)

Poziom zaawansowania:

Kod kursu:GD/QA

quality

Szkolenie na zamówienie

  • Dostosowany program
  • Indywidualna wycena
  • Dowolny termin
Zapytanie o szkolenie

Utrzymanie jakości w grach komputerowych

Cele szkolenia

  • Testowanie gier

  • Poznanie najbardziej popularnych metod przeprowadzania testów, ich rodzaje oraz jakie informacje dostarczają

  • Omówienie metod katalogowania i zgłaszania błędów oraz kroków potrzebnych do ich odtworzenia

  • Testy A/B, jak powinno się je przeprowadzać i jak analizować wyniki takich testów

  • Przeprowadzenie sesji QA specjalnie przygotowanej gry


Dla kogo?

  • Szkolenie zostało stworzone z myślą o osobach, które chciałyby poznać lepsze sposoby na testowanie własnych gier lub planują rozpoczęcie pracy w branży QA gier komputerowych


Zalety

  • Szkolenie pozwoli każdemu uczestnikowi pozyskać wiedzę wystarczającą do rozpoczęcia stażu na stanowisku junior QA

  • Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań

  • Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką

  • Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how


Wymagania

  • Znajomość rynku gier komputerowych


W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe

  • Certyfikat ukończenia szkolenia

  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Program szkolenia

Pobierz program w PDF

Jakie wyróżniamy typy testów w grach komputerowych

  • Testy funkcjonalności

  • Testy użytkowników

  • Testy wydajności

  • Testy regresji

  • Testy lokalizacji

  • Idle Testy

  • Alpha i Beta testy

Raportowanie błędów

  • Logi konsoli

  • Numer rewizji

  • Screenshot

  • Priorytet

  • Kroki reprodukcji

Oprogramowanie wykorzystywane w QA

  • Issue trackers

  • Wewnętrzna dystrybucja

  • Crash report tools

  • Analityka

Testy na ludziach

  • Jak przeprowadzać testy na użytkownikach

  • Testy na różnych grupach

A/B testy

  • Czym są A/B testy

  • Jak przeprowadzać A/B testy

  • Analiza wyników testów

Warsztaty z quality assurance

Autorem szkolenia jest Mateusz Kietlinski