Szkolenie dostępne na zamówienie
Tworzenie gier na platformę Android w silniku Unity
Tworzenie gier na platformę Android z wykorzystaniem wiodącego na tym rynku silnika gier Unity
Czas trwania szkolenia:3 dni (24h)
Poziom zaawansowania:
Kod kursu:GD/AND
Tworzenie gier na platformę Android w silniku Unity
Cele szkolenia
- Stworzenie własnej gry na platformę mobilną
- Podejście do tworzenia rozgrywki z myślą o urządzeniu przenośnym
- Obsługa strumieni wejścia od użytkownika oraz limity i możliwości jakie stawia przed nami ta platforma
- Sposoby uruchamiania stworzonej gry na urządzeniu mobilnym
- Rozwiązywanie problemów i testowanie aplikacji
- Dystrybucja gotowego produktu na rynek
- Poznanie działania usługi Google w dziedzinie gier mobilnych
- Nauka obsługi systemu osiągnięć i tabeli wyników oraz implementacja mikropłatności
Dla kogo?
- Szkolenie zostało stworzone z myślą o osobach które interesują się tworzeniem gier na urządzenia mobilne ze szczególnym zwróceniem uwagi na platformę Android
Zalety
- Szkolenie przeprowadzi uczestników przez cały proces tworzenia i dystrybucji gry na platformę Android
- Każdy uczestnik ukończy szkolenie z własną grą na platformę Android gotową do dystrybucji
- Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
- Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
- Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how
Wymagania
- Podstawowa znajomość języka C#
- Mile widziane konto deweloperskie Google
W cenie otrzymasz:
- Materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki
Program
Wprowadzenie do silnika Unity
Strumień wejścia
- Ekran dotykowy
- Akcelerometr
- Żyroskop
Programowanie logiki rozgrywki
- Tworzenie rozgrywki w oparciu o urządzenia mobilne
- Tworzenie interfejsu użytkownika na urządzenia mobilne
Uruchamianie gry na telefonie z systemem Android
- Android SDK + pakiet JDK
- Generowanie pliku .apk
- Gradle Build
Debugowanie
- Sczytywanie logów aplikacji za pomocą LogCat
- Profilowanie performance za pomocą silnika Unity
Google Services
- Implementacja systemu osiągnięć
- Implementacja systemu tabel wyników
- Implementacja systemu mikropłatności
Dystrybucja gry na platformie Google Play, krok po kroku
- Materiały potrzebne do dystrybucji
- Podpisywanie aplikacji
- Tworzenie strony aplikacji
- Kanały dystrybucji: alpha, beta, production
- Dodawanie testerów aplikacji
- Testy automatyczne
- Dystrybucja aplikacji