Szkolenie: Tworzenie gier na platformę Android w silniku Unity
Tworzenie gier na platformę Android z wykorzystaniem wiodącego na tym rynku silnika gier Unity
- Trenerzy praktycy
- Kameralne grupy
Czas trwania szkolenia:3 dni (24h)
Kod kursu:GD/AND
Tworzenie gier na platformę Android w silniku Unity
Cele szkolenia
Stworzenie własnej gry na platformę mobilną
Podejście do tworzenia rozgrywki z myślą o urządzeniu przenośnym
Obsługa strumieni wejścia od użytkownika oraz limity i możliwości jakie stawia przed nami ta platforma
Sposoby uruchamiania stworzonej gry na urządzeniu mobilnym
Rozwiązywanie problemów i testowanie aplikacji
Dystrybucja gotowego produktu na rynek
Poznanie działania usługi Google w dziedzinie gier mobilnych
Nauka obsługi systemu osiągnięć i tabeli wyników oraz implementacja mikropłatności
Dla kogo?
Szkolenie zostało stworzone z myślą o osobach które interesują się tworzeniem gier na urządzenia mobilne ze szczególnym zwróceniem uwagi na platformę Android
Zalety
Szkolenie przeprowadzi uczestników przez cały proces tworzenia i dystrybucji gry na platformę Android
Każdy uczestnik ukończy szkolenie z własną grą na platformę Android gotową do dystrybucji
Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how
Wymagania
Podstawowa znajomość języka C#
Mile widziane konto deweloperskie Google
W cenie otrzymasz:
Materiały szkoleniowe
Certyfikat ukończenia szkolenia
W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki
Program szkolenia
Wprowadzenie do silnika Unity
Strumień wejścia
Ekran dotykowy
Akcelerometr
Żyroskop
Programowanie logiki rozgrywki
Tworzenie rozgrywki w oparciu o urządzenia mobilne
Tworzenie interfejsu użytkownika na urządzenia mobilne
Uruchamianie gry na telefonie z systemem Android
Android SDK + pakiet JDK
Generowanie pliku .apk
Gradle Build
Debugowanie
Sczytywanie logów aplikacji za pomocą LogCat
Profilowanie performance za pomocą silnika Unity
Google Services
Implementacja systemu osiągnięć
Implementacja systemu tabel wyników
Implementacja systemu mikropłatności
Dystrybucja gry na platformie Google Play, krok po kroku
Materiały potrzebne do dystrybucji
Podpisywanie aplikacji
Tworzenie strony aplikacji
Kanały dystrybucji: alpha, beta, production
Dodawanie testerów aplikacji
Testy automatyczne
Dystrybucja aplikacji