Szkolenie dostępne na zamówienie

Szkolenie: Tworzenie gier VR w Unreal Engine

Tworzenie gier na platformę VR w silniku Unreal Engine

Czas trwania szkolenia:5 dni (40h)

Poziom zaawansowania:

Kod kursu:GD/UE/VR

vrunreal

Szkolenie na zamówienie

  • Dostosowany program
  • Indywidualna wycena
  • Dowolny termin
Zapytanie o szkolenie

Tworzenie gier VR w Unreal Engine

Cele szkolenia

  • Przedstawienie jak wygląda tworzenie gier na platformy wirtualnej rzeczywistości, czym różni się tworzenie takiej aplikacji od tradycyjnego tworzenia gier, jakie możliwości i limity dają nam headsety i kontrolery VR

  • Omówienie najlepszych i najgorszych praktyk stosowanych w takich grach

  • Wykonanie gry w technologii VR wspólnie ze wszystkimi uczestnikami na urządzenie HTC Vive w części warsztatowej

  • Pokazanie w praktyce zdobytej wiedzy w postaci gry


Dla kogo?

  • Szkolenie jest kierowane do osób, które chciałyby tworzyć gry na nowoczesne platformy wirtualnej rzeczywistości


Zalety

  • Uczestnicy będą mieli okazję poznać zasady obowiązujące przy tworzeniu gier na nowoczesne headsety VR, poznają techniki budowanie user experience na takiej platformie oraz zobaczą przykłady działania mechanik stosowanych przy takich produkcjach

  • Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań

  • Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką

  • Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how


Wymagania

  • Podstawowa znajomość dowolnego języka programowania


W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe

  • Certyfikat ukończenia szkolenia

  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Program szkolenia

Pobierz program w PDF

Wprowadzenie do Unreal Engine

Wprowadzenie do technologi VR

  • Zasady działania rozwiązań VR (HTC Vive, PSVR, Oculus)

  • Standing kontra Room-scale

  • Rozwój technologii VR

Przygotowanie projektu UE do pracy z VR

Komunikacja ze sprzętem VR

  • Odczytywanie rzeczywistej pozycji kontrolerów

  • Odczytywanie rzeczywistej pozycji głowy

  • Odczytywanie i reagowanie na wciskanie przycisków na kontrolerach

Techniki przemieszczania się w świecie VR

  • Swobodne poruszanie się

  • Predefiniowana teleportacja

  • Swobodna teleportacja

Kreowanie świata gry pod VR

  • Komunikacja z otoczeniem

  • Podnoszenie przedmiotów za pomocą kontrolerów

  • Zaawansowana komunikacja ze światem

Dobre i złe praktyki designu gier

Warsztaty z tworzenia gier VR

Autorem szkolenia jest Mateusz Kietlinski