Szkolenie: Tworzenie gier VR w Unreal Engine
Tworzenie gier na platformę VR w silniku Unreal Engine
- Trenerzy praktycy
- Kameralne grupy
Czas trwania szkolenia:5 dni (40h)
Kod kursu:GD/UE/VR
Tworzenie gier VR w Unreal Engine
Cele szkolenia
Przedstawienie jak wygląda tworzenie gier na platformy wirtualnej rzeczywistości, czym różni się tworzenie takiej aplikacji od tradycyjnego tworzenia gier, jakie możliwości i limity dają nam headsety i kontrolery VR
Omówienie najlepszych i najgorszych praktyk stosowanych w takich grach
Wykonanie gry w technologii VR wspólnie ze wszystkimi uczestnikami na urządzenie HTC Vive w części warsztatowej
Pokazanie w praktyce zdobytej wiedzy w postaci gry
Dla kogo?
Szkolenie jest kierowane do osób, które chciałyby tworzyć gry na nowoczesne platformy wirtualnej rzeczywistości
Zalety
Uczestnicy będą mieli okazję poznać zasady obowiązujące przy tworzeniu gier na nowoczesne headsety VR, poznają techniki budowanie user experience na takiej platformie oraz zobaczą przykłady działania mechanik stosowanych przy takich produkcjach
Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how
Wymagania
Podstawowa znajomość dowolnego języka programowania
W cenie otrzymasz:
Materiały szkoleniowe
Certyfikat ukończenia szkolenia
W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki
Program szkolenia
Wprowadzenie do Unreal Engine
Wprowadzenie do technologi VR
Zasady działania rozwiązań VR (HTC Vive, PSVR, Oculus)
Standing kontra Room-scale
Rozwój technologii VR
Przygotowanie projektu UE do pracy z VR
Komunikacja ze sprzętem VR
Odczytywanie rzeczywistej pozycji kontrolerów
Odczytywanie rzeczywistej pozycji głowy
Odczytywanie i reagowanie na wciskanie przycisków na kontrolerach
Techniki przemieszczania się w świecie VR
Swobodne poruszanie się
Predefiniowana teleportacja
Swobodna teleportacja
Kreowanie świata gry pod VR
Komunikacja z otoczeniem
Podnoszenie przedmiotów za pomocą kontrolerów
Zaawansowana komunikacja ze światem