Szkolenie: Tworzenie gier Top-Down w silniku Unity
Tworzenie gier komputerowych z gatunku top-down w silniku Unity
- Trenerzy praktycy
- Kameralne grupy
Czas trwania szkolenia:3 dni (24h)
Kod kursu:GD/TPD
Tworzenie gier Top-Down w silniku Unity
Cele szkolenia
Stworzenie własnej gry z gatunku top-down
Metody wykorzystywane podczas kreowania gier z tego gatunku
Sterowanie postacią, obsługa kamery i komunikowanie się z otoczeniem gry
Różnica między tworzeniem doświadczenia na podstawie kontrolera gracza: od klawiatury i myszki, przez konsolowe pady na ekranie dotykowym kończąc
Dla kogo?
Szkolenie zostało stworzone z myślą o osobach które interesują się tworzeniem gier komputerowych na konsole i komputery z gatunku top-down
Zalety
Na szkoleniu każdy z uczestników będzie miał szansę stworzyć własną grę z gatunku top-down na bazie własnego autorskiego pomysłu wykorzystując wiedzę zdobytą w części teoretycznej tego szkolenia
Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how
Wymagania
Podstawowa znajomość języka C#
W cenie otrzymasz:
Materiały szkoleniowe
Certyfikat ukończenia szkolenia
W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki
Program szkolenia
Analiza rynku
Trendy w grach top-down
Oczekiwania graczy
Wprowadzenie do silnika Unity
Kontrolowanie postaci
Obsługa klawiatury i myszki
Obsługa gamepada
Obsługa ekranu dotykowego
Kamera w grach top-down
Interpolacja liniowa pozycji
Odchylenie w kierunku wzroku postaci
Points of Interest
Zoom-in/Zoom-out
Screenshake
Level Design
Kolizja ze światem
Zadaszone pomieszczenia
Duże obszary
Przeciwnicy w grach top-down
Nawigacja po świecie
Jak być „fair” wobec gracza
Walka z przeciwnikami
Interakcja z otoczeniem
Aktywowanie przedmiotów
Proximity triggers
Raycasting