Pomoc

Często zadawane pytania

Gdzie odbywają się szkolenia?

Szkolenia dedykowane, organizowane dla grupy uczestników z jednej firmy, organizowane są u klienta lub w salach Sages. Szkolenia otwarte, organizowane są w salach Sages.

Poza siedzibą klienta organizujemy szkolenia w centrum Warszawy (ul. Nowogrodzka 62C), w Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Łodzi, Katowicach i innych miastach, w zależności od zainteresowania i potrzeb. Informacja o lokalizacji szkolenia jest każdorazowo zaznaczona na karcie szkolenia.

W jakich godzinach odbywają się szkolenia?

Standardowo szkolenia odbywają się w godzinach 9:00-17:00. Godziny zajęć mogą zostać zmienione po uprzedniej konsultacji z trenerem szkolenia oraz po akceptacji grupy.

Czy trzeba przynieść własny sprzęt?

Nie, zapewniamy sprzęt komputerowy na szkolenia, z wyjątkiem sytuacji, w których jest to wyraźnie opisane na karcie szkolenia lub też takie było ustalenie z zamawiającym szkolenie.

Kiedy i jak zapłacić za szkolenie?

W przypadku szkoleń dedykowanych, organizowanych dla grupy uczestników z jednej firmy, faktura wystawiana jest w ostatnim dniu szkolenia.

W przypadku szkoleń otwartych przed szkoleniem wystawiana jest faktura pro-forma, którą należy uiścić przed szkoleniem.

Czy można płacić gotówką?

Przyjmujemy płatności w formie przelewu bankowego.

Czy są zniżki jeśli zgłoszą się 2 osoby?

Tak, zgłoszenie więcej, niż jednej osoby na szkolenie otwarte jest premiowane rabatem. Prosimy o kontakt z Koordynatorem ds. Szkoleń Otwartych.

Organizacja szkoleń

Gdzie odbywają się szkolenia?

Szkolenia dedykowane, organizowane dla grupy uczestników z jednej firmy, organizowane są u klienta lub w salach Sages. Szkolenia otwarte, organizowane są w salach Sages.

Poza siedzibą klienta, organizujemy szkolenia w centrum Warszawy (ul. Nowogrodzka 62C), w Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Łodzi, Katowicach i innych miastach, w zależności od zainteresowania i potrzeb. Informacja o lokalizacji szkolenia jest każdorazowo zaznaczona na karcie szkolenia.

W jakich godzinach odbywają się szkolenia?

Standardowo szkolenia odbywają się w godzinach 9:00-17:00. Godziny zajęć mogą zostać zmienione po uprzedniej konsultacji z trenerem szkolenia oraz po akceptacji grupy.

Czy trzeba przynieść własny sprzęt?

Nie, zapewniamy sprzęt komputerowy na szkolenia, z wyjątkiem sytuacji, w których jest to wyraźnie opisane na karcie szkolenia lub też takie było ustalenie z zamawiającym szkolenie.

Czy poziom szkolenia będzie dostosowany do mojego doświadczenia?

Przed szkoleniem wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymują ankietę przed szkoleniową, badającą znajomość danego tematu. Dokładamy wszelkich starań, żeby szkolenie odpowiadało na potrzeby wszystkich uczestników i na podstawie wypełnionych ankiet modyfikujemy zakres szkolenia, a w sytuacjach wyjątkowego zróżnicowania poziomu uczestników proponujemy utworzenie odrębnych grup szkoleniowych.

Czy otrzymam certyfikat uczestnictwa w szkoleniu?

Tak, po każdym szkoleniu wydajemy podpisany przez trenera certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.

W przypadku szkoleń zakończonych egzaminem, po spełnieniu wymagań danego egzaminu, uczestnik otrzyma również certyfikat poświadczający zdobyte kompetencje (np. certyfikat ISTQB®, czy REQB).

Kto poprowadzi szkolenie?

Szkolenia są prowadzone przez praktyków, którzy na co dzień pracują zawodowo i wykorzystują technologie i metodyki, które omawiają na szkoleniach. Prowadzący szkolenia są rzetelnie przygotowywani do roli trenera, biorą udział w indywidualnych coachingach i szkoleniach trenerów.

Krótkie bio opiekunów szkoleń jest w większości przypadków dostępne na karcie szkolenia. Opiekunowie odpowiadają za zawartość merytoryczną szkoleń, ich zakres i dobór materiałów. W każdym przypadku informację o prowadzącym konkretną realizację szkolenia można uzyskać od Koordynatora ds. Szkoleń Otwartych lub dedykowanego Key Account Managera.

Czy można uczestniczyć w części szkolenia, na przykład wybranym jednym dniu?

Istnieje możliwość udziału w części szkolenia, wówczas jednak uczestnik nie otrzymuje certyfikatu ukończenia szkolenia, który można uzyskać jedynie po odbyciu pełnego szkolenia. Kwota za pominięte dni szkoleniowe nie będzie zwracana uczestnikowi.

Czy można uczestniczyć w szkoleniach zdalnie?

Tak, uczestnik bierze wówczas udział w szkoleniu za pomocą oprogramowania do połączeń konferencyjnych. Oprogramowanie i szczegóły instalacji zostaną przekazane przed szkoleniem.

Czy termin szkoleń prezentowanych na stronie jest potwierdzony lub kiedy będzie potwierdzony?

Publikowane są proponowane terminy szkoleń otwartych, szkolenie zostaje potwierdzone na 10 dni przed planowaną datą realizacji szkolenia.

Płatności za szkolenia

Kiedy i jak zapłacić za szkolenie?

W przypadku szkoleń dedykowanych, organizowanych dla grupy uczestników z jednej firmy, faktura wystawiana jest w ostatnim dniu szkolenia.

W przypadku szkoleń otwartych przed szkoleniem wystawiana jest faktura pro-forma, którą należy uiścić przed szkoleniem.

Czy można płacić gotówką?

Przyjmujemy płatności w formie przelewu bankowego.

Czy można płacić w ratach?

Nie przyjmujemy płatności za szkolenia w ratach.

Czy są zniżki jeśli zgłoszą się 2 osoby?

Tak, zgłoszenie więcej, niż jednej osoby na szkolenie otwarte jest premiowane rabatem. Prosimy o kontakt z Koordynatorem ds. Szkoleń Otwartych.

Czy są zniżki dla studentów?

Przewidujemy udzielenie rabatu dla studentów, po wcześniejszej, indywidualnej konsultacji z Koordynatorem ds. Szkoleń Otwartych.

Czy cena dla osoby prywatnej jest ceną netto, czy brutto?

Wszystkie ceny publikowane na stronie internetowej są cenami netto. Wyjątek stanowią Klienci zwolnieni z podatku VAT (w przypadku gdy, szkolenie jest finansowane co najmniej w 70% ze środków publicznych; szkolenie w ramach kształcenia zawodowego).