Szkolenie dostępne na zamówienie

Szkolenie: Rozszerzanie edytora Unity

Rozszerzanie edytora Unity o nowe funkcjonalności

Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)

Poziom zaawansowania:

Kod kursu:GD/UEX

unity

Szkolenie na zamówienie

  • Dostosowany program
  • Indywidualna wycena
  • Dowolny termin
Zapytanie o szkolenie

Rozszerzanie edytora Unity

Cele szkolenia

  • Zmusimy silnik Unity do wykonywania wymyślonych przez nas zadań

  • Za pomocą mechanizmów, które posiada ten silnik stworzymy narzędzia ułatwiające pracę nam, designerom czy też grafikom pracującym w naszym zespole

  • Stworzymy kilka własnych narzędzi w silniku które będą miały za zadanie wykonać określone zadania


Dla kogo?

  • Szkolenie jest adresowane do programistów którzy chcieliby nauczyć się tworzyć własne okna edytora Unity, personalizować inspektor i przyspieszyć pracę sobie, grafikom lub designerom pracującym nad projektem


Zalety

  • Szkolenie pozwoli każdemu uczestnikowi pozyskać wiedzę potrzebną do profesjonalnego rozbudowywania silnika Unity

  • Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań

  • Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką

  • Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how


Wymagania

  • Podstawowa znajomość języka C#

  • Znajomość silnika Unity


W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe

  • Certyfikat ukończenia szkolenia

  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Program szkolenia

Pobierz program w PDF

Czym są Unity Extensions

  • Dlaczego warto rozbudować edytor

  • Jakie możliwości daje nam modyfikacja edytora

  • Przyspieszanie pracy zespołu

Rozbudowa inspektora

  • Organizacja zmiennych

  • Zaawansowane wyświetlanie właściwości

  • Zaawansowana edycja zmiennych

  • Wywoływanie metod z poziomu inspektora

Tworzenie własnych okien

  • Własne okno edytora

  • Serializacja assetów

  • Komunikacja ze sceną

  • Komunikacja z systemem plików

Własne narzędzia do level designu

  • Generator poziomów

  • Dodawanie różnorodności do sceny

  • Masowa podmiana prefabów

  • Masowa edycja wielu scen

Obsługa systemu plików

  • Dynamiczne wczytywanie plików

  • Dynamiczne zapisywanie plików

  • Dynamiczne tworzenie bitmap

Warsztaty z rozbudowy edytora Unity

Autorem szkolenia jest Mateusz Kietlinski