Szkolenie: Rozszerzanie edytora Unity
Rozszerzanie edytora Unity o nowe funkcjonalności
- Trenerzy praktycy
- Kameralne grupy
Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)
Kod kursu:GD/UEX
Rozszerzanie edytora Unity
Cele szkolenia
Zmusimy silnik Unity do wykonywania wymyślonych przez nas zadań
Za pomocą mechanizmów, które posiada ten silnik stworzymy narzędzia ułatwiające pracę nam, designerom czy też grafikom pracującym w naszym zespole
Stworzymy kilka własnych narzędzi w silniku które będą miały za zadanie wykonać określone zadania
Dla kogo?
Szkolenie jest adresowane do programistów którzy chcieliby nauczyć się tworzyć własne okna edytora Unity, personalizować inspektor i przyspieszyć pracę sobie, grafikom lub designerom pracującym nad projektem
Zalety
Szkolenie pozwoli każdemu uczestnikowi pozyskać wiedzę potrzebną do profesjonalnego rozbudowywania silnika Unity
Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how
Wymagania
Podstawowa znajomość języka C#
Znajomość silnika Unity
W cenie otrzymasz:
Materiały szkoleniowe
Certyfikat ukończenia szkolenia
W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki
Program szkolenia
Czym są Unity Extensions
Dlaczego warto rozbudować edytor
Jakie możliwości daje nam modyfikacja edytora
Przyspieszanie pracy zespołu
Rozbudowa inspektora
Organizacja zmiennych
Zaawansowane wyświetlanie właściwości
Zaawansowana edycja zmiennych
Wywoływanie metod z poziomu inspektora
Tworzenie własnych okien
Własne okno edytora
Serializacja assetów
Komunikacja ze sceną
Komunikacja z systemem plików
Własne narzędzia do level designu
Generator poziomów
Dodawanie różnorodności do sceny
Masowa podmiana prefabów
Masowa edycja wielu scen
Obsługa systemu plików
Dynamiczne wczytywanie plików
Dynamiczne zapisywanie plików
Dynamiczne tworzenie bitmap