Szkolenie dostępne na zamówienie

Szkolenie: Tworzenie gier z gatunku Hyper Casual w silniku Unity

Tworzenie gier z popularnego gatunku Hyper Casual na platformy mobilne w silniku Unity

Czas trwania szkolenia:3 dni (24h)

Poziom zaawansowania:

Kod kursu:GD/HCL

unity

Szkolenie na zamówienie

  • Dostosowany program
  • Indywidualna wycena
  • Dowolny termin
Zapytanie o szkolenie

Tworzenie gier z gatunku Hyper Casual w silniku Unity

Cele szkolenia

  • Stworzenie własnej gry na platformę mobilną z gatunku Hyper Casual

  • Przebieg tworzenia takiej gry, na co należy zwracać uwagę i jakie są najlepsze praktyki podczas kreowania takiej aplikacji

  • Najważniejsze czynniki decydujące o sukcesie gry z tego gatunku


Dla kogo?

  • Szkolenie zostało stworzone z myślą o osobach które interesują się tworzeniem gier na urządzenia mobilne z gatunku hyper casual


Zalety

  • Każdy z uczestników ukończy szkolenie z ukończoną własną autorską grą typu hyper casual, gotową do przetestowania na rynku gier mobilnych

  • Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań

  • Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką

  • Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how


Wymagania

  • Podstawowa znajomość języka C#

  • Mile widziana znajomość gier mobilnych


W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe

  • Certyfikat ukończenia szkolenia

  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Program szkolenia

Pobierz program w PDF

Zrozumienie gier hyper casual

  • Analiza rynku gier hyper casual

  • Casual vs hyper casual

  • Grupa docelowa

  • Dlaczego rozgrywka powinna być „System 1”

KPI w grach hyper casual

  • Jak działa akwizycja w grach hyper casual

  • Retencja w hyper casualach

  • Jak monetyzować graczy

Optymalizacja CPI

  • Show don't tell

  • Youtubability

  • Wysoki kontrast

Dbanie o retencję

  • D1 - curiosity phase

  • D7 - hook phase

  • D30 - habit phase

Projektowanie gier hyper casual

  • Najlepsze gatunki do gier hyper casual

  • Endless gameplay

  • Metody urozmaicania rozgrywki

  • Kontrolowanie gry „jednym tapnięciem”

  • Zasada „One more try”

Wprowadzenie do Unity

  • Obsługa edytora

  • Obsługa scen

  • Pisanie skryptów w Unity

  • Prefabs

  • Prosty User Interface

Warsztaty z tworzenia gier Hyper Casual

Autorem szkolenia jest Mateusz Kietlinski