Szkolenie: Tworzenie gier z gatunku Hyper Casual w silniku Unity
Tworzenie gier z popularnego gatunku Hyper Casual na platformy mobilne w silniku Unity
- Trenerzy praktycy
- Kameralne grupy
Czas trwania szkolenia:3 dni (24h)
Kod kursu:GD/HCL
Tworzenie gier z gatunku Hyper Casual w silniku Unity
Cele szkolenia
Stworzenie własnej gry na platformę mobilną z gatunku Hyper Casual
Przebieg tworzenia takiej gry, na co należy zwracać uwagę i jakie są najlepsze praktyki podczas kreowania takiej aplikacji
Najważniejsze czynniki decydujące o sukcesie gry z tego gatunku
Dla kogo?
Szkolenie zostało stworzone z myślą o osobach które interesują się tworzeniem gier na urządzenia mobilne z gatunku hyper casual
Zalety
Każdy z uczestników ukończy szkolenie z ukończoną własną autorską grą typu hyper casual, gotową do przetestowania na rynku gier mobilnych
Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how
Wymagania
Podstawowa znajomość języka C#
Mile widziana znajomość gier mobilnych
W cenie otrzymasz:
Materiały szkoleniowe
Certyfikat ukończenia szkolenia
W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki
Program szkolenia
Zrozumienie gier hyper casual
Analiza rynku gier hyper casual
Casual vs hyper casual
Grupa docelowa
Dlaczego rozgrywka powinna być „System 1”
KPI w grach hyper casual
Jak działa akwizycja w grach hyper casual
Retencja w hyper casualach
Jak monetyzować graczy
Optymalizacja CPI
Show don't tell
Youtubability
Wysoki kontrast
Dbanie o retencję
D1 - curiosity phase
D7 - hook phase
D30 - habit phase
Projektowanie gier hyper casual
Najlepsze gatunki do gier hyper casual
Endless gameplay
Metody urozmaicania rozgrywki
Kontrolowanie gry „jednym tapnięciem”
Zasada „One more try”
Wprowadzenie do Unity
Obsługa edytora
Obsługa scen
Pisanie skryptów w Unity
Prefabs
Prosty User Interface