Szkolenie dostępne na zamówienie

Szkolenie: Prototypowanie gier

Rapid prototyping - jak szybko oceniać swoje pomysły i dokonywać szybkich iteracji

  • Trenerzy praktycy
  • Kameralne grupy

Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)

Poziom zaawansowania:

Kod kursu:GD/PRT

designprototypeunity

Szkolenie na zamówienie

  • Dostosowany program
  • Indywidualna wycena
  • Dowolny termin
Zapytanie o szkolenie

Prototypowanie gier

Cele szkolenia

  • Wyrobienie nawyku szybkiego prototypowania, iterowania wersji swoich pomysłów

  • Wyczulenie na punkcie skupiania się na istotnych elementach prototypu


Dla kogo?

  • Szkolenie jest kierowane do osób zainteresowanych designem gier oraz osób, które chciałyby nauczyć się dokonywania szybkich iteracji i ewaluowania swoich pomysłów


Zalety

  • Szkolenie to pozwoli uczestnikom na stworzenie wielu prototypów gier opartych o autorskie pomysły oraz przetestowanie prototypów wykonanych przez innych uczestników szkolenia

  • Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań

  • Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką

  • Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how


Wymagania

  • Podstawowa znajomość języka C#

  • Podstawowa wiedza o grach komputerowych


W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe

  • Certyfikat ukończenia szkolenia

  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Program szkolenia

Pobierz program w PDF

Wprowadzenie do prototypowania

  • Czym jest prototyp

  • Jak zadać pytanie, na które odpowiedź ma znaleźć prototyp

  • Kiedy prototypować na papierze, a kiedy za pomocą komputera

  • Znamy odpowiedź na pytanie, co dalej?

Analiza gotowego prototypu gry

  • Jak analizować prototyp

  • Jakie dane możemy uzyskać z prototypu

  • Ewaluacja przyszłości prototypu

Design prototypu gry

  • Pierwszy krok: zadanie pytania

  • Czy prototyp jest w stanie odpowiedzieć na zadane pytanie

  • Dobór metody prototypowania

  • Planowanie pierwszej iteracji prototypu

  • Planowanie kolejnych iteracji prototypu

Metodyki prototypowania

  • Quick iterations

  • Lean development

  • Fail Faster

Warsztaty z prototypowania

Autorem szkolenia jest Mateusz Kietlinski