Szkolenie: Design poziomów w Unreal Engine
Tworzenie poziomów do gier komputerowych w Unreal Engine
- Trenerzy praktycy
- Kameralne grupy
Czas trwania szkolenia:3 dni (24h)
Kod kursu:GD/UE/GLD
Design poziomów w Unreal Engine
Cele szkolenia
Przedstawienie zasad wykorzystywanych podczas tworzenia poziomów do gier komputerowych
Tworzenie poziomów do gier w Unreal Engine z wykorzystaniem zdobytej wiedzy
Poznanie metod przygotowywania scen, aby wyglądały realistycznie, były dobrze oświetlone, oraz prezentowały naturalne odbicia
Dla kogo?
Szkolenie jest kierowane do osób które są zainteresowane level designem w grach komputerowych
Zalety
Uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z zasadami obowiązującymi podczas tworzenia poziomów w grach komputerowych
Podczas warsztatów zobaczymy na przykładach jak level design może wpływać na odczucia płynące z rozgrywki oraz dowiemy się jak poprzez kształt poziomu możemy umacniać mechaniki znajdujące się w grze
Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how
Wymagania
Brak
W cenie otrzymasz:
Materiały szkoleniowe
Certyfikat ukończenia szkolenia
W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki
Program szkolenia
Wprowadzenie do Unreal Engine
Wprowadzenie do Level Designu
Budowanie poziomów
Rozmieszczanie i edycja obiektów
Rzeźbienie terenu
Malowanie teksturami
Block-out poziomu
Skryptowanie poziomów za pomocą blue printów
Otwieranie/Zamykanie drzwi
Wczytywanie kolejnych poziomów
Zmiana zasad działania kamery zależna od pomieszczenia
Oświetlenie
Światła statyczne
Światła stacjonarne
Światła dynamiczne
Roślinność
Zasady działania sztucznej roślinności
Implementacja roślinności w Unreal Engine