Szkolenie dostępne na zamówienie

Szkolenie: Design poziomów w Unreal Engine

Tworzenie poziomów do gier komputerowych w Unreal Engine

  • Trenerzy praktycy
  • Kameralne grupy

Czas trwania szkolenia:3 dni (24h)

Poziom zaawansowania:

Kod kursu:GD/UE/GLD

unreal

Szkolenie na zamówienie

  • Dostosowany program
  • Indywidualna wycena
  • Dowolny termin
Zapytanie o szkolenie

Design poziomów w Unreal Engine

Cele szkolenia

  • Przedstawienie zasad wykorzystywanych podczas tworzenia poziomów do gier komputerowych

  • Tworzenie poziomów do gier w Unreal Engine z wykorzystaniem zdobytej wiedzy

  • Poznanie metod przygotowywania scen, aby wyglądały realistycznie, były dobrze oświetlone, oraz prezentowały naturalne odbicia


Dla kogo?

  • Szkolenie jest kierowane do osób które są zainteresowane level designem w grach komputerowych


Zalety

  • Uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z zasadami obowiązującymi podczas tworzenia poziomów w grach komputerowych

  • Podczas warsztatów zobaczymy na przykładach jak level design może wpływać na odczucia płynące z rozgrywki oraz dowiemy się jak poprzez kształt poziomu możemy umacniać mechaniki znajdujące się w grze

  • Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań

  • Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką

  • Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how


Wymagania

  • Brak


W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe

  • Certyfikat ukończenia szkolenia

  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Program szkolenia

Pobierz program w PDF

Wprowadzenie do Unreal Engine

Wprowadzenie do Level Designu

Budowanie poziomów

  • Rozmieszczanie i edycja obiektów

  • Rzeźbienie terenu

  • Malowanie teksturami

  • Block-out poziomu

Skryptowanie poziomów za pomocą blue printów

  • Otwieranie/Zamykanie drzwi

  • Wczytywanie kolejnych poziomów

  • Zmiana zasad działania kamery zależna od pomieszczenia

Oświetlenie

  • Światła statyczne

  • Światła stacjonarne

  • Światła dynamiczne

Roślinność

  • Zasady działania sztucznej roślinności

  • Implementacja roślinności w Unreal Engine

Warsztaty z tworzenia poziomów w Unreal Engine

Autorem szkolenia jest Mateusz Kietlinski