Szkolenie dostępne na zamówienie
Design poziomów w Unreal Engine
Tworzenie poziomów do gier komputerowych w Unreal Engine
Czas trwania szkolenia:3 dni (24h)
Poziom zaawansowania:
Kod kursu:GD/UE/GLD
Design poziomów w Unreal Engine
Cele szkolenia
- Przedstawienie zasad wykorzystywanych podczas tworzenia poziomów do gier komputerowych
- Tworzenie poziomów do gier w Unreal Engine z wykorzystaniem zdobytej wiedzy
- Poznanie metod przygotowywania scen, aby wyglądały realistycznie, były dobrze oświetlone, oraz prezentowały naturalne odbicia
Dla kogo?
- Szkolenie jest kierowane do osób które są zainteresowane level designem w grach komputerowych
Zalety
- Uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z zasadami obowiązującymi podczas tworzenia poziomów w grach komputerowych
- Podczas warsztatów zobaczymy na przykładach jak level design może wpływać na odczucia płynące z rozgrywki oraz dowiemy się jak poprzez kształt poziomu możemy umacniać mechaniki znajdujące się w grze
- Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
- Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
- Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how
Wymagania
- Brak
W cenie otrzymasz:
- Materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki
Program
Wprowadzenie do Unreal Engine
Wprowadzenie do Level Designu
Budowanie poziomów
- Rozmieszczanie i edycja obiektów
- Rzeźbienie terenu
- Malowanie teksturami
- Block-out poziomu
Skryptowanie poziomów za pomocą blue printów
- Otwieranie/Zamykanie drzwi
- Wczytywanie kolejnych poziomów
- Zmiana zasad działania kamery zależna od pomieszczenia
Oświetlenie
- Światła statyczne
- Światła stacjonarne
- Światła dynamiczne
Roślinność
- Zasady działania sztucznej roślinności
- Implementacja roślinności w Unreal Engine