Szkolenie dostępne na zamówienie
Tworzenie gier w wirtualnej rzeczywistości w silniku Unity
Tworzenie gier na platformę VR w silniku Unity
Czas trwania szkolenia:3 dni (24h)
Poziom zaawansowania:
Kod kursu:GD/VR
Tworzenie gier w wirtualnej rzeczywistości w silniku Unity
Cele szkolenia
- Tworzenie gier na platformy wirtualnej rzeczywistości
- Różnica tworzenia takiej aplikacji od tradycyjnego tworzenia gier oraz jakie możliwości i limity dają nam headsety i kontrolery VR
- Omówienie najlepszych i najgorszych praktyk stosowanych w takich grach
- Wykonanie gry w technologii VR wspólnie ze wszystkimi uczestnikami na urządzenie HTC Vive
Dla kogo?
- Szkolenie jest kierowane do osób które chciałyby tworzyć gry na nowoczesne platformy wirtualnej rzeczywistości
Zalety
- Uczestnicy będą mieli okazję poznać zasady obowiązujące przy tworzeniu gier na nowoczesne headsety VR, poznają techniki budowania user experience na takiej platformie oraz zobaczą przykłady działania mechanik stosowanych przy takich produkcjach
- Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
- Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
- Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how
Wymagania
- Podstawowa znajomość języka C#
- Podstawowa znajomość silnika Unity
W cenie otrzymasz:
- Materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki
Program
Wprowadzenie do Unity
Komunikacja urządzenia z silnikiem gry
- Obsługa kontrolerów gracza
- Obsługa pozycji głowy
- Pozycja gracza w pomieszczeniu
Przemieszczanie się w wirtualnej rzeczywistości
- Teleportacja
- Zaciemnienie ekranu
- Free movement
Komunikacja z otoczeniem w grze
- Chwytanie przedmiotów za pomocą kontrolerów
- Reakcja otoczenia na spoglądanie
- Reakcja na zmianę położenia gracza
- Obsługa broni w wirtualnej rzeczywistości
Dobre praktyki podczas tworzenia gier VR
- Wymuszony a swobodny ruch
- Post-procesy w VR
- Interaktywność otoczenia