Szkolenie dostępne na zamówienie

Szkolenie: Tworzenie gier w wirtualnej rzeczywistości w silniku Unity

Tworzenie gier na platformę VR w silniku Unity

  • Trenerzy praktycy
  • Kameralne grupy

Czas trwania szkolenia:3 dni (24h)

Poziom zaawansowania:

Kod kursu:GD/VR

unityvr

Szkolenie na zamówienie

  • Dostosowany program
  • Indywidualna wycena
  • Dowolny termin
Zapytanie o szkolenie

Tworzenie gier w wirtualnej rzeczywistości w silniku Unity

Cele szkolenia

  • Tworzenie gier na platformy wirtualnej rzeczywistości

  • Różnica tworzenia takiej aplikacji od tradycyjnego tworzenia gier oraz jakie możliwości i limity dają nam headsety i kontrolery VR

  • Omówienie najlepszych i najgorszych praktyk stosowanych w takich grach

  • Wykonanie gry w technologii VR wspólnie ze wszystkimi uczestnikami na urządzenie HTC Vive


Dla kogo?

  • Szkolenie jest kierowane do osób które chciałyby tworzyć gry na nowoczesne platformy wirtualnej rzeczywistości


Zalety

  • Uczestnicy będą mieli okazję poznać zasady obowiązujące przy tworzeniu gier na nowoczesne headsety VR, poznają techniki budowania user experience na takiej platformie oraz zobaczą przykłady działania mechanik stosowanych przy takich produkcjach

  • Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań

  • Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką

  • Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how


Wymagania

  • Podstawowa znajomość języka C#

  • Podstawowa znajomość silnika Unity


W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe

  • Certyfikat ukończenia szkolenia

  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Program szkolenia

Pobierz program w PDF

Wprowadzenie do Unity

Komunikacja urządzenia z silnikiem gry

  • Obsługa kontrolerów gracza

  • Obsługa pozycji głowy

  • Pozycja gracza w pomieszczeniu

Przemieszczanie się w wirtualnej rzeczywistości

  • Teleportacja

  • Zaciemnienie ekranu

  • Free movement

Komunikacja z otoczeniem w grze

  • Chwytanie przedmiotów za pomocą kontrolerów

  • Reakcja otoczenia na spoglądanie

  • Reakcja na zmianę położenia gracza

  • Obsługa broni w wirtualnej rzeczywistości

Dobre praktyki podczas tworzenia gier VR

  • Wymuszony a swobodny ruch

  • Post-procesy w VR

  • Interaktywność otoczenia

Warsztaty z tworzenia gier VR

Autorem szkolenia jest Mateusz Kietlinski