Szkolenie: Tworzenie gier w wirtualnej rzeczywistości w silniku Unity
Tworzenie gier na platformę VR w silniku Unity
- Trenerzy praktycy
- Kameralne grupy
Czas trwania szkolenia:3 dni (24h)
Kod kursu:GD/VR
Tworzenie gier w wirtualnej rzeczywistości w silniku Unity
Cele szkolenia
Tworzenie gier na platformy wirtualnej rzeczywistości
Różnica tworzenia takiej aplikacji od tradycyjnego tworzenia gier oraz jakie możliwości i limity dają nam headsety i kontrolery VR
Omówienie najlepszych i najgorszych praktyk stosowanych w takich grach
Wykonanie gry w technologii VR wspólnie ze wszystkimi uczestnikami na urządzenie HTC Vive
Dla kogo?
Szkolenie jest kierowane do osób które chciałyby tworzyć gry na nowoczesne platformy wirtualnej rzeczywistości
Zalety
Uczestnicy będą mieli okazję poznać zasady obowiązujące przy tworzeniu gier na nowoczesne headsety VR, poznają techniki budowania user experience na takiej platformie oraz zobaczą przykłady działania mechanik stosowanych przy takich produkcjach
Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how
Wymagania
Podstawowa znajomość języka C#
Podstawowa znajomość silnika Unity
W cenie otrzymasz:
Materiały szkoleniowe
Certyfikat ukończenia szkolenia
W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki
Program szkolenia
Wprowadzenie do Unity
Komunikacja urządzenia z silnikiem gry
Obsługa kontrolerów gracza
Obsługa pozycji głowy
Pozycja gracza w pomieszczeniu
Przemieszczanie się w wirtualnej rzeczywistości
Teleportacja
Zaciemnienie ekranu
Free movement
Komunikacja z otoczeniem w grze
Chwytanie przedmiotów za pomocą kontrolerów
Reakcja otoczenia na spoglądanie
Reakcja na zmianę położenia gracza
Obsługa broni w wirtualnej rzeczywistości
Dobre praktyki podczas tworzenia gier VR
Wymuszony a swobodny ruch
Post-procesy w VR
Interaktywność otoczenia