Szkolenie dostępne na zamówienie

Szkolenie: Tworzenie darmowych gier

Tworzenie gier opartych o model biznesowy free to play

  • Trenerzy praktycy
  • Kameralne grupy

Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)

Poziom zaawansowania:

Kod kursu:GD/F2P

Szkolenie na zamówienie

  • Dostosowany program
  • Indywidualna wycena
  • Dowolny termin
Zapytanie o szkolenie

Tworzenie darmowych gier

Cele szkolenia

  • Aspekty gry na jakie trzeba zwrócić uwagę tworząc grę darmową

  • Omówienie sposobu monetyzacji gier free to play, sposoby na utrzymanie gracza przy naszej grze oraz zachęcanie nowych graczy do jej pobrania

  • Rynek gier darmowych na platformach mobilnych oraz jak znaleźć sobie na nim kawałek miejsca dla siebie


Dla kogo?

  • Szkolenie zostało stworzone z myślą o osobach które interesują się tworzeniem darmowych gier opierających swoją monetyzację na reklamach i mikropłatnościach


Zalety

  • Szkolenie ma na celu nauczyć uczestników zasad panujących przy tworzeniu gier free to play oraz sposobów na optymalizację płynących z nich zarobków

  • Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań

  • Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką

  • Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how


Wymagania

  • Podstawowa znajomość rynku gier komputerowych


W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe

  • Certyfikat ukończenia szkolenia

  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Program szkolenia

Pobierz program w PDF

Czym są gry free to play

  • Analiza rynku

  • Podgatunki gier f2p

  • Games as service

KPI w grach free to play

  • Akwizycja w darmowych grach

  • Czym jest retencja

  • Sposoby monetyzacji

  • CPI, ARPDAU, LTV

Pozyskiwanie graczy

  • Pozyskiwanie organiczne

  • Optymalizacja ASO

  • User acquisition

Optymalizacja CPI

  • Youtubability

  • Accessability

  • Virality

Optymalizacja retencji

  • Mechaniki D1

  • Mechaniki D7

  • Mechaniki D30

Metody monetyzacji gier f2p

  • Reklamy w grach darmowych

  • Pomiar efektywności reklam

  • Prezentowanie reklam

  • Mikropłatności

  • Subskrypcje

  • Special Offers

  • Wieloryby, Delfiny i Płotki

Analizowanie gier f2p

  • Popularne systemy analityki do gier

  • Implementacja pomiaru KPI

  • Co mierzyć w grach free to play

A/B testy w darmowych grach

  • Czym są A/B testy

  • Jak przeprowadzać A/B testy

Autorem szkolenia jest Mateusz Kietlinski