Szkolenie: Tworzenie gier z wykorzystaniem Unity
Jeden z najbardziej popularnych silników do tworzenia gier
Czas trwania szkolenia:3 dni (24h)
Kod kursu:GD/UNITY
Tworzenie gier z wykorzystaniem Unity
Cele szkolenia
Zdobycie wiedzy pozwalającej na swobodne posługiwanie się silnikiem Unity, tworzenie wirtualnej scenerii, elementów rozgrywki oraz ergonomicznych interfejsów użytkownika
Możliwe jest wydłużenie czasu trwania szkolenia w celu zgłębienia konkretnych elementów silnika, lub skupienie się na określonej tematyce
Dla kogo?
Szkolenie jest adresowane do osób, które chcą tworzyć gry i aplikacje komputerowe, przeglądarkowe lub na platformy mobilne, takie jak tablet czy telefon
Szkolenie skierowane jest w szczególności do programistów, designerów oraz artystów, którzy chcą realizować swoje projekty w prosty i szybki sposób przy pomocy silnika Unity
Zalety
Program ukierunkowany jest na szybkie oraz przystępne przyswojenie całego wachlarza możliwości jaki oferuje środowisko Unity 5
Uczestnik zdobędzie umiejętności pozwalające na samodzielne tworzenie gier 2d i 3d, a także interaktywnych aplikacji w środowisku trójwymiarowym
Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań
Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką
Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how
Wymagania
Od uczestników wymagana jest znajomość programowania zorientowanego obiektowo oraz podstaw obliczeń na wektorach
Mile widziana jest znajomość języka C#
W cenie otrzymasz:
Materiały szkoleniowe
Certyfikat ukończenia szkolenia
W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki
Program szkolenia
Wstęp
Wprowadzenie do środowiska Unity
Zastosowania Unity
Zalety oraz wady
Podstawy
Omówienie interfejsu
Ustawianie obiektów na scenie
Używanie gotowych assetów
Budowanie projektu
Tworzenie sceny
Obiekty
Komponenty
Prefaby
Oświetlenie
Ustawienia kamery
Skryptowanie
Tworzenie własnych komponentów
Instancjonowanie prefabów
Wykorzystanie inputu od użytkownika
Przesuwanie obiektów ze skryptu
Stworzenie prostej rozgrywki
Struktura projektu
Dedykowane nazwy folderów
Folder zasobów
Integracja projektu z systemem kontroli wersji
Rozszerzanie Edytora
Editor Windows
Property Drawers
Custom Editors
Komunikacja sieciowa
Network View
Grafika
Zaawansowane techniki oświetlenia
Zaawansowane wykorzystanie kamery
Materiały
Narzędzie edycji terenu
Systemy cząsteczkowe
Reflection probes
Postprocessing
Fizyka
Rigidbody
Colliders
Joints
Materiały fizyczne
Skryptowanie z wykorzystaniem fizyki
Dźwięk
Import dźwięku
Audio Mixer
Animacje
Nagrywanie animacji w Unity
Import animacji
Mecanim
Eventy
Tworzenie interfejsu użytkownika
Tworzenie elementów interaktywnych
Animacje
RichText
System nawigacji
Navmesh
Wyszukiwanie ścieżki
Podążanie po ścieżce