Trwają zapisy do grupy

Szkolenie: Project Portfolio Management - budowa i zarządzanie portfelem projektów

W trakcie tego szkolenia uczestnicy nauczą się planowania i realizacji projektów, w oparciu o metodę SCRUM. Dowiedzą się również, jak stworzyć idealny portfel projektów.

  • Trenerzy praktycy
  • Kameralne grupy

Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)

Poziom zaawansowania:

Kod kursu:PM/PPM

portfolio

Dostępne terminy szkolenia

  • Termin
  • Trener
  • Cena
  • Zapis
  • Lokalizacja

Termin:

9 grudnia
Termin gwarantowanyTrwają zapisy na szkolenieOferta specjalna

Trener:

Trener Sages

Cena:

2150 PLN netto
Ikona podpowiedziDowiedz się więcej o cenach szkoleń - zapraszamy do kontaktu
+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne
Ikona podpowiedziZapytaj o inne lokalizacje - w tym celu skorzystaj z chatu

Termin:

17 lutego
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Trener Sages

Cena:

2150 PLN netto
Ikona podpowiedziDowiedz się więcej o cenach szkoleń - zapraszamy do kontaktu
+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne
Ikona podpowiedziZapytaj o inne lokalizacje - w tym celu skorzystaj z chatu

Termin:

29 maja
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Trener-Sages

Cena:

2150 PLN netto
Ikona podpowiedziDowiedz się więcej o cenach szkoleń - zapraszamy do kontaktu
+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne
Ikona podpowiedziZapytaj o inne lokalizacje - w tym celu skorzystaj z chatu

Termin:

28 sierpnia
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Trener-Sages

Cena:

2150 PLN netto
Ikona podpowiedziDowiedz się więcej o cenach szkoleń - zapraszamy do kontaktu
+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne
Ikona podpowiedziZapytaj o inne lokalizacje - w tym celu skorzystaj z chatu

Forma szkolenia

Interesuje Cię szkolenie stacjonarne?

Powiadom o kolejnych terminach

Interesuje Cię szkolenie w innym terminie?

Project Portfolio Management - budowa i zarządzanie portfelem projektów

Cele szkolenia

  • Zapoznanie z techniką planowania i realizacji przedsięwzięć w oparciu o metodę SCRUM

  • Wdrożenie portfela projektów jako nowoczesny trend w zarządzaniu i zapotrzebowaniu na narzędzia podnoszące efektywność organizacyjną przedsiębiorstwa

  • Uświadomienie efektu synergii jaki daje kompleksowe podejście do zarządzania projektami jako całością a nie odosobnionymi przedsięwzięciami w organizacji


Dla kogo?

  • Szkolenie "Project Portfolio Management - budowa i zarządzanie portfelem projektów" skierowane jest do kadry zarządzającej, program managerów, portfolio managerów, osób zaangażowanych we wdrożenie portfela projektów w organizacjach


Zalety

  • Zapoznanie z aktualnymi tendencjami i trendami w zakresie zarządzania portfelem projektów i programów

  • Zdobycie wiedzy na temat budowy PMO (Biura Zarządzania Projektami) oraz procesów zarządczych

  • Poznanie najważniejszych faz cyklu zarządzania portfelem projektów, ról osób ich odpowiedzialności i uprawnień w każdej z faz

  • Poznanie praktyk i dobrych wzorców wdrożenia i realizacji portfela projektów w jednostkach administracji publicznej

  • Identyfikowanie strategii organizacji, opracowywanie celów, wskaźników oceny portfela projektów

  • Stworzenia własnego portfela projektów

  • Uświadomienie sobie roli PMO i procesów zarządzania portfelem projektów w sprawnej koordynacji portfela i ich wpływu na podniesienie efektywności organizacji


W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe

  • Certyfikat ukończenia szkolenia

  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Program szkolenia

Pobierz program w PDF

Kilka definicji zarządzania portfelem projektów

  • Portfel projektów, organizacja projektowa, projekt, program

  • Charakterystyka portfela projektów; rodzaje portfeli projektów

  • Identyfikacja Projektów

Program projektów - światowe standardy i praktyka

  • Budowa programu

  • Zarządzanie programem

  • Procesy programu (Procesy inicjowania, Procesy planowania, Procesy realizacji, Procesy monitorowania i kontroli, Procesy zamykania)

Strategia organizacji a portfel projektów

  • Cele strategiczne

  • Cele operacyjne

Budowa zespołu Zarządzania Portfelem Projektów (PMO)

  • Struktura i miejsce PMO w organizacji

  • Standardy i praktyka budowy PMO

Procesy zarządzania portfelem projektów

  • Identyfikacja

  • Kategoryzacja

  • Ocena

  • Selekcja

  • Priorytetyzacja

  • Równoważenie portfela

  • Autoryzacja

  • Okresowy przegląd portfela i raportowanie

  • Zmiana strategiczna

  • Ustalanie priorytetów

  • Aktywa portfela

Skonsolidowanie wiedzy

Autorem szkolenia jest Martin Daliga

Dr inż. Martin Daliga, absolwent MBA i ekspert w zakresie inżynierii wymagań, analizy biznesowej, zarządzania procesami biznesowymi w obszarze Lean Six-Sigma, Product Owner i SCRUM Master dla wielu inicjatyw projektowych, jako niestrudzony propagator przywództwa sytuacyjnego Kennetha Blancharda skutecznie zarządzał zespołami interdyscyplinarnymi. Na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat pracował z zespołami (ponad 200-osobowymi) realizującymi projekty o budżetach sięgających ponad 30 mln zł.…