Szkolenie: User Experience - projektowanie satysfakcji odbiorcy
Szkolenie ma na celu przekazanie uczestnikom kompleksowej wiedzy i umiejętności potrzebnych do projektowania intuicyjnych i użytecznych produktów cyfrowych. Przygotuje uczestników do efektywnej pracy na stanowisku UX Designera.
- Trenerzy praktycy
- Kameralne grupy
Czas trwania szkolenia:3 dni (24h)
Kod kursu:UX/ANA
User Experience - projektowanie satysfakcji odbiorcy
Cele szkolenia
Nauka 4 filarów dobrego User Experience (w tym psychologia UX i modele mentalne) i zrozumienie, który filar za co odpowiada, żeby produkt był intuicyjny i łatwy w obsłudze
Uporządkowanie wiedzy UX dostępnej na rynku i położenie nacisku na myślenie projektowe
Przedstawienie i przećwiczenie wszystkich etapów związanych z procesem projektowania aplikacji, produktu cyfrowego lub usługi
Nauka technik i obsługi narzędzi wykorzystywanych w pracy projektanta UX
Przygotowanie do pracy na stanowisku UX Designera
Dla kogo?
Szkolenie User Experience - projektowanie satysfakcji odbiorcy jest adresowane do osób, które chcą rozwijać się w kierunku User Experience i Product Design oraz mieć realny wpływ na tworzenie jakościowych produktów i usług
Dla osób, które chcą uporządkować wiedzę z zakresu procesu projektowego UX oraz nauczyć się budować ścieżki użytkowników i myśleć projektowo
Dla osób, które chcą zrozumieć, dlaczego jedne produkty są łatwe i intuicyjne, a inne trudne dla odbiorcy i z czego to wynika
Analityków biznesowych, inżynierów wymagań, testerów, menedżerów IT, product ownerów
Zalety
Szkolenie "User Experience - projektowanie satysfakcji odbiorcy" obejmuje szeroki zakres tematyczny, począwszy od psychologii i percepcji, poprzez analizę, tworzenie płynnych doświadczeń (flow), elementy interfejsu, aż po zagadnienia związane z estetyką i odpowiedzialnością projektową
Skupimy się na praktycznym podejściu, angażując uczestników w intensywne ćwiczenia i prezentując realne przykłady, co pozwala efektywnie przyswoić wiedzę
Trener posiada imponujące, trzydziestoletnie doświadczenie w projektowaniu użyteczności i estetyki produktów, co czyni go rzeczywistym ekspertem w dziedzinie
Dzięki świadomemu wyborowi narzędzi i technologii, uczestnicy mają pewność, że zdobytą wiedzę mogą natychmiast wykorzystać w praktyce, co sprawia, że szkolenie User Experience - projektowanie satysfakcji odbiorcy jest jeszcze bardziej wartościowe
W cenie otrzymasz:
Materiały szkoleniowe
Certyfikat ukończenia szkolenia
W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki
Program szkolenia
Podstawy User Expierience
Podstawowe pojęcia UX i zastosowanie w praktyce
Estetyka i użyteczność - główne role designu
Czym jest i jak budować flow użyteczności?
Psychologia projektowania i zasady Gestalt
Percepcja i psychologia w Komunikacji Wizualnej
Heurystyki Nielsena UX/UI
Modele Mentalne
Etapy pracy - omówienie procesu projektowego
Zbieranie i prezentowanie wymagań
Badania potrzeb (wywiady IDI, obserwacje) - kiedy, kogo i po co?
Rozpoznanie i analiza błędów
Persony i proto-persony
Propozycja wartości (Value Proposition Canvas)
User Story Mapping
User Flow
Scenariusze UX
Makietowanie i projektowanie
Wzorce projektowe Komunikacji Wizualnej (estetyka, spójność, przestrzeń, kompozycja, fonty, kolory etc.)
Wzorce projektowe UI Design (użyteczność, flow, przyciski, sortowanie, filtry, kalendarze, checkboxy etc.)
Dobre i złe przykłady
Design System
Szkice, Makiety, Prototypy
Projektowanie dla urządzeń mobilnych
Narzędzia i programy projektanta
Przygotowanie makiet/prototypów do badań z użytkownikami
Testy użyteczności
Testy użyteczności (wywiady, testy zadaniowe, korytarzowe, obserwacje naturalne, testy A/B, eyetracking)
Dane z ocen użyteczności
Rodzaje ocen użyteczności
Analiza wyników i wyciąganie wniosków z testów