Trwają zapisy do grupy

Szkolenie: User Experience - projektowanie satysfakcji odbiorcy

Szkolenie ma na celu przekazanie uczestnikom kompleksowej wiedzy i umiejętności potrzebnych do projektowania intuicyjnych i użytecznych produktów cyfrowych. Przygotuje uczestników do efektywnej pracy na stanowisku UX Designera.

  • Trenerzy praktycy
  • Kameralne grupy

Czas trwania szkolenia:3 dni (24h)

Poziom zaawansowania:

Kod kursu:UX/ANA

user-centered-design

Dostępne terminy szkolenia

  • Termin
  • Trener
  • Cena
  • Zapis
  • Lokalizacja

Termin:

10 marca
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Magdalena Therkildsen

Cena:

2805 PLN netto
Ikona podpowiedziDowiedz się więcej o cenach szkoleń - zapraszamy do kontaktu
+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne
Ikona podpowiedziZapytaj o inne lokalizacje - w tym celu skorzystaj z chatu

Termin:

19 maja
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Magdalena Therkildsen

Cena:

2805 PLN netto
Ikona podpowiedziDowiedz się więcej o cenach szkoleń - zapraszamy do kontaktu
+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne
Ikona podpowiedziZapytaj o inne lokalizacje - w tym celu skorzystaj z chatu

Termin:

22 września
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Trener-Sages

Cena:

2805 PLN netto
Ikona podpowiedziDowiedz się więcej o cenach szkoleń - zapraszamy do kontaktu
+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne
Ikona podpowiedziZapytaj o inne lokalizacje - w tym celu skorzystaj z chatu

Forma szkolenia

Interesuje Cię szkolenie stacjonarne?

Powiadom o kolejnych terminach

Interesuje Cię szkolenie w innym terminie?

User Experience - projektowanie satysfakcji odbiorcy

Cele szkolenia

  • Nauka 4 filarów dobrego User Experience (w tym psychologia UX i modele mentalne) i zrozumienie, który filar za co odpowiada, żeby produkt był intuicyjny i łatwy w obsłudze

  • Uporządkowanie wiedzy UX dostępnej na rynku i położenie nacisku na myślenie projektowe

  • Przedstawienie i przećwiczenie wszystkich etapów związanych z procesem projektowania aplikacji, produktu cyfrowego lub usługi

  • Nauka technik i obsługi narzędzi wykorzystywanych w pracy projektanta UX

  • Przygotowanie do pracy na stanowisku UX Designera


Dla kogo?

  • Szkolenie User Experience - projektowanie satysfakcji odbiorcy jest adresowane do osób, które chcą rozwijać się w kierunku User Experience i Product Design oraz mieć realny wpływ na tworzenie jakościowych produktów i usług

  • Dla osób, które chcą uporządkować wiedzę z zakresu procesu projektowego UX oraz nauczyć się budować ścieżki użytkowników i myśleć projektowo

  • Dla osób, które chcą zrozumieć, dlaczego jedne produkty są łatwe i intuicyjne, a inne trudne dla odbiorcy i z czego to wynika

  • Analityków biznesowych, inżynierów wymagań, testerów, menedżerów IT, product ownerów


Zalety

  • Szkolenie "User Experience - projektowanie satysfakcji odbiorcy" obejmuje szeroki zakres tematyczny, począwszy od psychologii i percepcji, poprzez analizę, tworzenie płynnych doświadczeń (flow), elementy interfejsu, aż po zagadnienia związane z estetyką i odpowiedzialnością projektową

  • Skupimy się na praktycznym podejściu, angażując uczestników w intensywne ćwiczenia i prezentując realne przykłady, co pozwala efektywnie przyswoić wiedzę

  • Trener posiada imponujące, trzydziestoletnie doświadczenie w projektowaniu użyteczności i estetyki produktów, co czyni go rzeczywistym ekspertem w dziedzinie

  • Dzięki świadomemu wyborowi narzędzi i technologii, uczestnicy mają pewność, że zdobytą wiedzę mogą natychmiast wykorzystać w praktyce, co sprawia, że szkolenie User Experience - projektowanie satysfakcji odbiorcy jest jeszcze bardziej wartościowe


W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe

  • Certyfikat ukończenia szkolenia

  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Program szkolenia

Pobierz program w PDF

Podstawy User Expierience

  • Podstawowe pojęcia UX i zastosowanie w praktyce

  • Estetyka i użyteczność - główne role designu

  • Czym jest i jak budować flow użyteczności?

  • Psychologia projektowania i zasady Gestalt

  • Percepcja i psychologia w Komunikacji Wizualnej

  • Heurystyki Nielsena UX/UI

  • Modele Mentalne

  • Etapy pracy - omówienie procesu projektowego

Zbieranie i prezentowanie wymagań

  • Badania potrzeb (wywiady IDI, obserwacje) - kiedy, kogo i po co?

  • Rozpoznanie i analiza błędów

  • Persony i proto-persony

  • Propozycja wartości (Value Proposition Canvas)

  • User Story Mapping

  • User Flow

  • Scenariusze UX

Makietowanie i projektowanie

  • Wzorce projektowe Komunikacji Wizualnej (estetyka, spójność, przestrzeń, kompozycja, fonty, kolory etc.)

  • Wzorce projektowe UI Design (użyteczność, flow, przyciski, sortowanie, filtry, kalendarze, checkboxy etc.)

  • Dobre i złe przykłady

  • Design System

  • Szkice, Makiety, Prototypy

  • Projektowanie dla urządzeń mobilnych

  • Narzędzia i programy projektanta

  • Przygotowanie makiet/prototypów do badań z użytkownikami

Testy użyteczności

  • Testy użyteczności (wywiady, testy zadaniowe, korytarzowe, obserwacje naturalne, testy A/B, eyetracking)

  • Dane z ocen użyteczności

  • Rodzaje ocen użyteczności

  • Analiza wyników i wyciąganie wniosków z testów

Autorem szkolenia jest Magdalena Therkildsen

Magdalena Therkildsen - z projektowaniem użyteczności i estetyki produktu związana od 1993. Konsultantka estetycznych doświadczeń i trenerka projektowania komunikacji wizualnej dla produktów cyfrowych oraz UI i UX Design. Działa projektowo i szkoleniowo m.in. dla Mbank, LOT, Academy International, Warta, Rossmann, Nowa Ewa etc. Warsztaty i konsultacje UX opiera o psychologię, modele mentalne, użyteczność i estetykę. Mocno podkreśla fundamenty dobrego designu i wyjaśnia, co należy wziąć pod uwagę…