Trwają zapisy do grupy

Szkolenie: Testowanie użyteczności i UX

Szkolenie skupia się na profesjonalnym testowaniu użyteczności i kontekstu (makiety, prototypy, produkcja) oraz pisaniu rekomendacji projektowych UX/UI. Głównym celem jest zrozumienie powodów testowania i właściwe wyciąganie wniosków w celu poprawy i optymalizacji rozwiązań.

2365 PLN+23% VAT (2908 PLN brutto / 1 os.)

Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)

Poziom zaawansowania:

Kod kursu:UX/TEST

user-centered-design

Dostępne terminy szkolenia

  • Termin
  • Trener
  • Cena
  • Zapis
  • Lokalizacja

Termin:

16 grudnia
Termin gwarantowanyTrwają zapisy na szkolenieOferta specjalna

Trener:

Magdalena Therkildsen

Cena:

2365 PLN netto
Ikona podpowiedziDowiedz się więcej o cenach szkoleń - zapraszamy do kontaktu
+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne
Ikona podpowiedziZapytaj o inne lokalizacje - w tym celu skorzystaj z chatu

Termin:

3 kwietnia
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Trener-Sages

Cena:

2365 PLN netto
Ikona podpowiedziDowiedz się więcej o cenach szkoleń - zapraszamy do kontaktu
+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne
Ikona podpowiedziZapytaj o inne lokalizacje - w tym celu skorzystaj z chatu

Termin:

3 lipca
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Trener-Sages

Cena:

2365 PLN netto
Ikona podpowiedziDowiedz się więcej o cenach szkoleń - zapraszamy do kontaktu
+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne
Ikona podpowiedziZapytaj o inne lokalizacje - w tym celu skorzystaj z chatu

Termin:

2 października
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Trener-Sages

Cena:

2365 PLN netto
Ikona podpowiedziDowiedz się więcej o cenach szkoleń - zapraszamy do kontaktu
+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne
Ikona podpowiedziZapytaj o inne lokalizacje - w tym celu skorzystaj z chatu

Forma szkolenia

Interesuje Cię szkolenie stacjonarne?

Powiadom o kolejnych terminach

Interesuje Cię szkolenie w innym terminie?

Testowanie użyteczności i UX

Cele szkolenia

  • Przedstawienie technik testowania użyteczności i przećwiczenie ich w kontekście produktu wraz z analizą

  • Zrozumienie roli i powodu testowania użyteczności oraz osadzenie w kontekście i/lub procesie projektowym

  • Przećwiczenie wykonywania podstawowych zadań, rozwiązywania napotykanych problemów i sposobów współpracy projektanta UX z użytkownikami, zespołem UX, developerem, analitykiem i kierownikiem projektu


Dla kogo?

  • Dla osób, które chcą przeprowadzać profesjonalne testy użyteczności i nauczyć się pisać rekomendacje projektowe UX/UI

  • Analityków biznesowych, testerów, kierowników projektów chcących wzbogacić swój warsztat pracy o umiejętność testowania użyteczności i User Experience

  • UX Designerów, chcących wzbogacić swój warsztat pracy


Zalety

  • Na szkoleniu omawiane są wszystkie istotne aspekty, mające kluczowy wpływ na zrozumienie i intuicyjny odbiór podczas testowania użyteczności

  • Priorytetem jest praktyczne podejście, skupiające się na ćwiczeniach oraz realnych przykładach

  • Trener to doświadczony UX designer, posiadający znaczne doświadczenie w projektowaniu komunikacji wizualnej, brandingu i użyteczności, co daje pewność, że uczestnicy zdobędą ekspercką wiedzę od praktyka z branży UX

  • Świadomy wybór odpowiednich narzędzi i technologii gwarantuje uczestnikom szkolenia możliwość zgłębienia wiedzy z obszaru UX i natychmiastowe wykorzystanie jej w praktyce po zakończeniu szkolenia


W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe

  • Certyfikat ukończenia szkolenia

  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Program szkolenia

Pobierz program w PDF

Wprowadzenie do użyteczności UX

  • Design i jego rola

  • Czym jest użyteczność w design?

  • Podstawy projektowania zorientowanego na użytkowniku/user centered design

  • Estetyka i ergonomia w użyteczności

  • Psychologia i wzorce użyteczności

Rola testowania użyteczności i ewaluacja UX

  • Czym jest testowanie użyteczności?

  • Jaka jest rola testowania użyteczności?

  • User Experience Design (UX) - jego rola w budowaniu nowego produktu

  • Emocje w projektowaniu - czym są i jak je badać podczas testowania?

  • Jak dobierać testy użyteczności w odniesieniu do produktu?

  • Jaki rodzaj testu wybrać i kiedy testować? (kontekst / osadzenie w procesie)

  • Jakie obszary produktu testujemy i kiedy?

Ewaluacja UX i rodzaje testów

  • Zadaniowe testy użyteczności

  • Testy korytarzowe

  • Audyt ekspercki

  • Obserwacje naturalne

  • Testy A/B

  • Testy 5 sekund

  • Eyetracking

  • Mousetracking

  • Badania ilościowe

Przygotowanie i przeprowadzenie testów użyteczności

  • Wybór narzędzi do testowania

  • Testowanie online czy stacjonarnie - różnice (wady, zalety)

  • Rekrutacja do testów użyteczności

  • Screener testów użyteczności

  • Scenariusz testów użyteczności

  • Role i charakter moderatora i obserwatora podczas testowania

  • Customer Journey Map

  • Błędy użyteczności - jakie są i jak zapisywać?

  • Wyniki testowania i rekomendacje rozwiązań

  • Analiza projektowa testów użyteczności

  • Praktyka (3 rodzaje testowania)

Autorem szkolenia jest Magdalena Therkildsen

Magdalena Therkildsen - z projektowaniem użyteczności i estetyki produktu związana od 1993. Konsultantka estetycznych doświadczeń i trenerka projektowania komunikacji wizualnej dla produktów cyfrowych oraz UI i UX Design. Działa projektowo i szkoleniowo m.in. dla Mbank, LOT, Academy International, Warta, Rossmann, Nowa Ewa etc. Warsztaty i konsultacje UX opiera o psychologię, modele mentalne, użyteczność i estetykę. Mocno podkreśla fundamenty dobrego designu i wyjaśnia, co należy wziąć pod uwagę…