Szkolenie: Krytyczne myślenie w projektowaniu UX
To innowacyjne szkolenie kładzie nacisk na rozwijanie myślenia projektowego, rozpoznawania zalet i błędów użyteczności w codziennym życiu oraz uczy umiejętności wyciągania wniosków. Obejmuje zagadnienia związane z designem, użytecznością, krytycznym myśleniem oraz generowaniem pomysłów i projektowaniem rozwiązań. Wzmacnia kompetencje miękkie.
- Trenerzy praktycy
- Kameralne grupy
Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)
Kod kursu:UX/KRM
Krytyczne myślenie w projektowaniu UX
Cele szkolenia
Rozwój myślenia projektowego i kompetencji miękkich w oparciu o design
Nauka dostrzegania zalet i błędów użyteczności w codziennym życiu
Nauka wyciągania wniosków i wskazywania rekomendacji projektowych
Dla kogo?
Dla osób, które chcą poszerzyć swoje kompetencje projektowe i szukają czegoś więcej niż tylko narzędzia
Dla osób, których interesuje psychologia i motywacja człowieka
Dla osób, które chcą zrozumieć dlaczego jedne produkty są łatwe i intuicyjne a inne trudne dla odbiorcy i z czego to wynika
UX/UI designerów, którzy chcą nauczyć się myślenia projektowego
Zespołów projektowych w szczególności analityków biznesowych, inżynierów wymagań, testerów, menedżerów IT, product ownerów
Zalety
Na szkoleniu omawiane są miękkie aspekty projektowania w tym psychologia i emocjonalne doświadczenia
Szkolenie jest innowacyjne i autorskie w oparciu o 30 lat doświadczenia, praktyki i własne wnioski trenerki
Szkolenie omawia kluczową kompetencję przyszłości jaką jest myślenie krytyczne
W cenie otrzymasz:
Materiały szkoleniowe
Certyfikat ukończenia szkolenia
W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki
Program szkolenia
Myślenie projektowe
Czym jest design?
Użyteczność i estetyka w design
Czym jest krytyczne myślenie?
Emocje w projektowaniu
Odpowiedzialność projektowa
Generowanie pomysłów i projektowanie
Dlaczego jedne produkty są intuicyjne a inne nie?
Jak poznać, czy produkt jest użyteczny?
Po co i jak nauczyć się myślenia projektowego?
Jak badać potrzeby i to, czy nasz pomysł ma sens?
Generowanie pomysłów
Projektowanie rozwiązania
Weryfikacja rozwiązania
Po czym poznać, że nasz prototyp jest gotowy do testowania?
Jak sprawdzać czy nasze rozwiązanie ma sens?
Kwestionowanie i wyciąganie wniosków z testów