Trwają zapisy do grupy
SwiftUI w praktyce
Podczas szkolenia uczestnicy poznają SwiftUI, dzięki któremu nauczą się tworzyć świetnie wyglądające aplikacje, na różnych platformach, dzięki mocy języka Swift.
2150 PLN+23% VAT (2644 PLN brutto / 1 os.)Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)
Poziom zaawansowania:
Kod kursu:IOS/SUI
SwiftUI w praktyce
Cele szkolenia
- Kompleksowe i praktyczne wprowadzenie do SwiftUI
- Nauka deklaratywnego tworzenia interfejsu użytkownika
- Przyswojenie dobrych praktyk, metod rozwiązywania potencjalnych problemów, a także integracji z pozostałymi elementami ekosystemu
Dla kogo?
- Osoby rozpoczynające naukę tworzenia aplikacji mobilnych na platformie iOS
- Dotychczasowi programiści iOS chcący powtórzyć, poszerzyć i uporządkować posiadaną wiedzę
Zalety
- Zrozumiesz wewnętrzne mechanizmy SwiftUI oraz nauczysz się w jaki sposób możesz go dostosować do własnych potrzeb
- Dowiesz się jak efektywnie prototypować i tworzyć interfejs aplikacji mobilnych
- Poznasz metody integracji SwiftUI oraz UIKit
Wymagania
- Od uczestników wymagana jest podstawowa znajomość języka Swift
W cenie otrzymasz:
- Materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki
Program
Wprowadzenie do SwiftUI
- Deklaratywne budowanie interfejsu użytkownika
- Typ View jako sposób na tworzenie elementów widoków
- View Builders
- Mechanizm renderowania drzewa komponentów
- Stan i bindowanie
- Kontenery
- Wyznaczanie rozmiaru komponentów oraz zarządzanie ich rozkładem na widoku
- Wstrzykiwanie i propagowanie zależności
Budowanie interfejsu użytkownika
- Cykl życia komponentów UI
- Szybkie prototypowanie widoku z wykorzystaniem previews
- Przegląd dostępnych kontrolek
- Bindowanie, reagowanie na zdarzenia oraz obsługa gestów
- Wyrażenia i dynamiczne budowanie interfejsu
- Stylizacja kontrolek
- Budowanie komponentów niestandardowych
- Dostępność
- Animacje
Aspekty zaawansowane
- Architektura aplikacji
- Zarządzanie stanem oraz jego współdzielenie między widokami
- Nawigacja między ekranami (routing) - metody, dobre praktyki
- Zastosowanie Matched Geometry Effect
- Zaawansowane zarządzanie layoutem
- Integracja z UIKit