Trwają zapisy do grupy

SwiftUI w praktyce

Podczas szkolenia uczestnicy poznają SwiftUI, dzięki któremu nauczą się tworzyć świetnie wyglądające aplikacje, na różnych platformach, dzięki mocy języka Swift.

2150 PLN+23% VAT (2644 PLN brutto / 1 os.)

Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)

Poziom zaawansowania:

Kod kursu:IOS/SUI

iosswiftxcode

Dostępne terminy

  • Termin
  • Trener
  • Cena
  • Zapis
  • Lokalizacja

Termin:

21 listopada
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Trener-Sages

Cena:

2150 PLN netto
Ikona podpowiedziDowiedz się więcej o cenach szkoleń - zapraszamy do kontaktu
+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne
Ikona podpowiedziZapytaj o inne lokalizacje - w tym celu skorzystaj z chatu

Forma szkolenia

Interesuje Cię szkolenie stacjonarne?

Dostępne terminy

Interesują Cię inne terminy?

SwiftUI w praktyce

Cele szkolenia

  • Kompleksowe i praktyczne wprowadzenie do SwiftUI
  • Nauka deklaratywnego tworzenia interfejsu użytkownika
  • Przyswojenie dobrych praktyk, metod rozwiązywania potencjalnych problemów, a także integracji z pozostałymi elementami ekosystemu

Dla kogo?

  • Osoby rozpoczynające naukę tworzenia aplikacji mobilnych na platformie iOS
  • Dotychczasowi programiści iOS chcący powtórzyć, poszerzyć i uporządkować posiadaną wiedzę

Zalety

  • Zrozumiesz wewnętrzne mechanizmy SwiftUI oraz nauczysz się w jaki sposób możesz go dostosować do własnych potrzeb
  • Dowiesz się jak efektywnie prototypować i tworzyć interfejs aplikacji mobilnych
  • Poznasz metody integracji SwiftUI oraz UIKit

Wymagania

  • Od uczestników wymagana jest podstawowa znajomość języka Swift

W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Program

Pobierz program w PDF

Wprowadzenie do SwiftUI

  • Deklaratywne budowanie interfejsu użytkownika
  • Typ View jako sposób na tworzenie elementów widoków
  • View Builders
  • Mechanizm renderowania drzewa komponentów
  • Stan i bindowanie
  • Kontenery
  • Wyznaczanie rozmiaru komponentów oraz zarządzanie ich rozkładem na widoku
  • Wstrzykiwanie i propagowanie zależności

Budowanie interfejsu użytkownika

  • Cykl życia komponentów UI
  • Szybkie prototypowanie widoku z wykorzystaniem previews
  • Przegląd dostępnych kontrolek
  • Bindowanie, reagowanie na zdarzenia oraz obsługa gestów
  • Wyrażenia i dynamiczne budowanie interfejsu
  • Stylizacja kontrolek
  • Budowanie komponentów niestandardowych
  • Dostępność
  • Animacje

Aspekty zaawansowane

  • Architektura aplikacji
  • Zarządzanie stanem oraz jego współdzielenie między widokami
  • Nawigacja między ekranami (routing) - metody, dobre praktyki
  • Zastosowanie Matched Geometry Effect
  • Zaawansowane zarządzanie layoutem
  • Integracja z UIKit

Autorem szkolenia jest Łukasz Andrzejewski

Doświadczony trener z ponad 16-letnią praktyką na sali szkoleniowej. Aktywnie działa jako konsultant i programista w zakresie szeroko pojętych technologii Java, rozwiązań frontendowych i mobilnych. Absolwent Wydziału Fizyki Technicznej Politechniki Poznańskiej, specjalizacja: Symulacje komputerowe. Aktualnie Partner, Head of Technology w Sages. Dba o rozwój oferty, przygotowuje i prowadzi szkolenia, konsultuje i bierze udział w realizacji projektów IT