Trwają zapisy do grupy

Szkolenie: SwiftUI w praktyce

Podczas szkolenia uczestnicy poznają SwiftUI, dzięki któremu nauczą się tworzyć świetnie wyglądające aplikacje, na różnych platformach, dzięki mocy języka Swift.

  • Trenerzy praktycy
  • Kameralne grupy

Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)

Poziom zaawansowania:

Kod kursu:IOS/SUI

iosswiftxcode

Dostępne terminy szkolenia

  • Termin
  • Trener
  • Cena
  • Zapis
  • Lokalizacja

Termin:

10 kwietnia
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Trener-Sages

Cena:

2150 PLN netto
Ikona podpowiedziDowiedz się więcej o cenach szkoleń - zapraszamy do kontaktu
+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne
Ikona podpowiedziZapytaj o inne lokalizacje - w tym celu skorzystaj z chatu

Forma szkolenia

Interesuje Cię szkolenie stacjonarne?

Powiadom o kolejnych terminach

Interesuje Cię szkolenie w innym terminie?

SwiftUI w praktyce

Cele szkolenia

  • Kompleksowe i praktyczne wprowadzenie do SwiftUI

  • Nauka deklaratywnego tworzenia interfejsu użytkownika

  • Przyswojenie dobrych praktyk, metod rozwiązywania potencjalnych problemów, a także integracji z pozostałymi elementami ekosystemu


Dla kogo?

  • Osoby rozpoczynające naukę tworzenia aplikacji mobilnych na platformie iOS

  • Dotychczasowi programiści iOS chcący powtórzyć, poszerzyć i uporządkować posiadaną wiedzę


Zalety

  • Zrozumiesz wewnętrzne mechanizmy SwiftUI oraz nauczysz się w jaki sposób możesz go dostosować do własnych potrzeb

  • Dowiesz się jak efektywnie prototypować i tworzyć interfejs aplikacji mobilnych

  • Poznasz metody integracji SwiftUI oraz UIKit


Wymagania

  • Od uczestników wymagana jest podstawowa znajomość języka Swift


W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe

  • Certyfikat ukończenia szkolenia

  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Program szkolenia

Pobierz program w PDF

Wprowadzenie do SwiftUI

  • Deklaratywne budowanie interfejsu użytkownika

  • Typ View jako sposób na tworzenie elementów widoków

  • View Builders

  • Mechanizm renderowania drzewa komponentów

  • Stan i bindowanie

  • Kontenery

  • Wyznaczanie rozmiaru komponentów oraz zarządzanie ich rozkładem na widoku

  • Wstrzykiwanie i propagowanie zależności

Budowanie interfejsu użytkownika

  • Cykl życia komponentów UI

  • Szybkie prototypowanie widoku z wykorzystaniem previews

  • Przegląd dostępnych kontrolek

  • Bindowanie, reagowanie na zdarzenia oraz obsługa gestów

  • Wyrażenia i dynamiczne budowanie interfejsu

  • Stylizacja kontrolek

  • Budowanie komponentów niestandardowych

  • Dostępność

  • Animacje

Aspekty zaawansowane

  • Architektura aplikacji

  • Zarządzanie stanem oraz jego współdzielenie między widokami

  • Nawigacja między ekranami (routing) - metody, dobre praktyki

  • Zastosowanie Matched Geometry Effect

  • Zaawansowane zarządzanie layoutem

  • Integracja z UIKit

Autorem szkolenia jest Łukasz Andrzejewski

Doświadczony trener z ponad 16-letnią praktyką na sali szkoleniowej. Aktywnie działa jako konsultant i programista w zakresie szeroko pojętych technologii Java, rozwiązań frontendowych i mobilnych. Absolwent Wydziału Fizyki Technicznej Politechniki Poznańskiej, specjalizacja: Symulacje komputerowe. Aktualnie Partner, Head of Technology w Sages. Dba o rozwój oferty, przygotowuje i prowadzi szkolenia, konsultuje i bierze udział w realizacji projektów IT