Trwają zapisy do grupy
Inteligencja emocjonalna i efektywna komunikacja w organizacji
Szkolenie rozwija potencjał przywódczy w oparciu o empatię, zrozumienie roli emocji i umiejętność komunikacji intra i interpersonalnej.
2150 PLN+23% VAT (2644 PLN brutto / 1 os.)Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)
Poziom zaawansowania:
Kod kursu:IE/EF
Inteligencja emocjonalna i efektywna komunikacja w organizacji
Cele szkolenia
- Pogłębienie kompetencji budowania relacji ze sobą i dobrej współpracy z innymi ludźmi
- Budowanie świadomości inteligencji emocjonalnej jako kapitału przywódczego liderów
- Rozwijanie inteligencji emocjonalnej poprzez rozumienie roli emocji i zachowań
- Nauka dawania feedbacku
- Budowanie poczucia własnej wartości
- Budowanie wewnętrznej harmonii lidera, który inspiruje i przyciąga innych
Dla kogo?
- Osób chcących rozwinąć swój potencjał przywódczy i szukających dobrostanu w życiu osobistym i zawodowym
- Specjalistów IT, programistów, liderów i menedżerów, którzy pragną zwiększyć swoje kompetencje w zakresie inteligencji emocjonalnej, komunikacji intra i interpersonalnej oraz chcą się lepiej komunikować z innymi ludźmi
Zalety
- Uczestnicy nie są uczeni, a sami się uczą w oparciu o własne doświadczenia, co jest fundamentem trwałej zmiany
- Szkolenie wzmacnia umiejętności rozpoznawania i zarządzania emocjami w codziennych wyzwaniach zawodowych, ćwicząc skuteczne metody komunikacji w sposób konstruktywny i dojrzały
- Szkolenie uczy empatycznej komunikacji ze sobą i z innymi ludźmi oraz wzmacnia własną samoocenę
- Szkolenie prowadzone jest warsztatowo i aktywnie
- Program oparty jest na metodach potwierdzonych naukowo i empirycznie
- Kameralne grupy sprzyjają pracy w komforcie i zaufaniu
W cenie otrzymasz:
- Materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki
Program
Samoświadomość i inteligencja emocjonalna
- Czym jest samoświadomość i jak ją budować?
- Czym jest inteligencja emocjonalna i jak ją rozwijać?
- Rodzaje i dynamika emocji
- Dawanie i branie - w służbie czynienia dobra
- Mechanizmy motywacji i zaangażowania
- Obszary do rozwoju inteligencji emocjonalnej u liderów
Komunikacja intrapersonalna - do siebie:
- Samoświadomość i wzorzec komunikacji własnej
- Wartości i wrażliwość osobista
- Poczucie własnej wartości - zasoby i spójność
- Pewność siebie - zasoby i spójność
- Szacunek dla swojej historii i drogi
- Krytyk wewnętrzny i jego rola
- Granice z dorosłego w komunikacji do siebie
Komunikacja interpersonalna - do innych:
- Najpierw Ty, potem inni - przekonania i wzorce
- Budowanie relacji i współpracy
- Budowanie zaangażowanego zespołu
- Efektywne słuchanie (empatyczne)
- Granice i asertywność
- Odwaga liderska
- Informacja zwrotna - po co i jak robić to dobrze?