Szkolenie: Inteligencja emocjonalna i efektywna komunikacja w organizacji
Szkolenie rozwija potencjał przywódczy w oparciu o empatię, zrozumienie roli emocji i umiejętność komunikacji intra i interpersonalnej.
- Trenerzy praktycy
- Kameralne grupy
Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)
Kod kursu:IE/EF
Inteligencja emocjonalna i efektywna komunikacja w organizacji
Cele szkolenia
Pogłębienie kompetencji budowania relacji ze sobą i dobrej współpracy z innymi ludźmi
Budowanie świadomości inteligencji emocjonalnej jako kapitału przywódczego liderów
Rozwijanie inteligencji emocjonalnej poprzez rozumienie roli emocji i zachowań
Nauka dawania feedbacku
Budowanie poczucia własnej wartości
Budowanie wewnętrznej harmonii lidera, który inspiruje i przyciąga innych
Dla kogo?
Osób chcących rozwinąć swój potencjał przywódczy i szukających dobrostanu w życiu osobistym i zawodowym
Specjalistów IT, programistów, liderów i menedżerów, którzy pragną zwiększyć swoje kompetencje w zakresie inteligencji emocjonalnej, komunikacji intra i interpersonalnej oraz chcą się lepiej komunikować z innymi ludźmi
Zalety
Uczestnicy nie są uczeni, a sami się uczą w oparciu o własne doświadczenia, co jest fundamentem trwałej zmiany
Szkolenie wzmacnia umiejętności rozpoznawania i zarządzania emocjami w codziennych wyzwaniach zawodowych, ćwicząc skuteczne metody komunikacji w sposób konstruktywny i dojrzały
Szkolenie uczy empatycznej komunikacji ze sobą i z innymi ludźmi oraz wzmacnia własną samoocenę
Szkolenie prowadzone jest warsztatowo i aktywnie
Program oparty jest na metodach potwierdzonych naukowo i empirycznie
Kameralne grupy sprzyjają pracy w komforcie i zaufaniu
W cenie otrzymasz:
Materiały szkoleniowe
Certyfikat ukończenia szkolenia
W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki
Program szkolenia
Samoświadomość i inteligencja emocjonalna
Czym jest samoświadomość i jak ją budować?
Czym jest inteligencja emocjonalna i jak ją rozwijać?
Rodzaje i dynamika emocji
Dawanie i branie - w służbie czynienia dobra
Mechanizmy motywacji i zaangażowania
Obszary do rozwoju inteligencji emocjonalnej u liderów
Komunikacja intrapersonalna - do siebie:
Samoświadomość i wzorzec komunikacji własnej
Wartości i wrażliwość osobista
Poczucie własnej wartości - zasoby i spójność
Pewność siebie - zasoby i spójność
Szacunek dla swojej historii i drogi
Krytyk wewnętrzny i jego rola
Granice z dorosłego w komunikacji do siebie
Komunikacja interpersonalna - do innych:
Najpierw Ty, potem inni - przekonania i wzorce
Budowanie relacji i współpracy
Budowanie zaangażowanego zespołu
Efektywne słuchanie (empatyczne)
Granice i asertywność
Odwaga liderska
Informacja zwrotna - po co i jak robić to dobrze?