Trwają zapisy do grupy
Figma - poznaj narzędzie do projektowania
Dowiedz się jak używać Figmy do tworzenia projektów od podstaw. Poznaj, jak działa Figma i jak zacząć pracę w tym narzędziu, niezależnie od tego, na jakim etapie pracy projektowej z niej korzystasz.
2150 PLN+23% VAT (2644 PLN brutto / 1 os.)Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)
Poziom zaawansowania:
Kod kursu:FIGMA/NARZ
Figma - poznaj narzędzie do projektowania
Cele szkolenia
- Poznanie Figmy jako narzędzia do projektowania, prototypowania i testowania
- Poznanie możliwości współdzielenia projektów w Figmie, ich komentowania i pracy grupowej
- Nauczenie się tworzenia konkretnych rozwiązań - makiet, UI, prezentacji, user flow
- Nabycie umiejętności wykorzystania Figmy do przeprowadzenia spotkań online, warsztatów, badań
Dla kogo?
- Początkujących i wszystkich osób, które na jakimkolwiek etapie pracy, mają styczność z Figmą.
- Developerów, Frontendowców, Testerów
- Dla osób pełniących funkcje: Business Owner, Project Manager, Customer Journey Specialist, Marketing Specialist
- Dla osób pracujących jako: Service Designer, Product Designer, UX Designer, UI Designer, Copywriter
Zalety
- Wprowadzenie teoretyczne - od zera do Figma-bohatera
- Nastawienie na praktykę - od benchmarkingu, przez makietę low-fi, po klikalny prototyp
- Nauka wykorzystania Figmy do własnych celów: współpracy, komentowania, zbierania feedbacku, prezentacji
- Poznanie procesu projektowego wykorzystującego Figmę
- Stworzenie realnego projektu, który będzie można wygodnie udostępnić, skomentować i zaprezentować
Wymagania
- Szkolenie zostało zaprojektowane z myślą o osobach, które dopiero zaczynają swoją przygodę z projektowaniem i Figmą. Nie wymagamy wcześniejszego doświadczenia, dlatego niezależnie od tego, czy jesteś totalnym nowicjuszem, czy masz trochę doświadczenia, nauczysz się solidnych fundamentów projektowania w tym narzędziu.
W cenie otrzymasz:
- Materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki
Program
Wprowadzenie do Figmy
Figma - porównanie planów
- Dashboard
- Figma v. Figjam
- Figma Community
- Wersja przeglądarkowa czy desktopowa
Rozpoczęcie pracy z Figmą
- Blat roboczy
- Frame
- Poruszanie się po blacie roboczym
- Zoom
- Hand Tool
- Cechy Frame
- Dobre nawyki na start
Blat roboczy Figmy
- Górna belka
- Lewe menu
- Prawe menu
- Obszar roboczy
- Prawy klawisz
Makieta czy Prototyp?
- Design/Prototype
- Współpraca w Figmie
- Współdzielenie
- Komentowanie
Rozpoczęcie projektu
- Responsywność v wersja web/mobile
- Makiety Low-Fi
- Pluginy
- Eksport plików
- Współpraca z deweloperami
Realizacja projektu
- Przybliżenie najważniejszych narzędzi Figmy
- Przesuń
- Zaznacz
- Grupuj
- Kolejność
- Kopiowanie
- Rotacja
- Narzędzie Kształty
- Narzędzie Tekst
- Narzędzie Siatka
Wykorzystanie potencjału Figmy
- Autolayout
- Komponenty
- Style
- Benchamarking
- Prototypowanie
Co dalej?
- A może Design System?
- Wykorzystajmy potencjał Community
- Do czego jeszcze możemy wykorzystać Figmę?
- Polecane linki