Trwają zapisy do grupy

Aplikacje mobilne z wykorzystaniem Kotlin Multiplatform

Szkolenie "Aplikacje mobilne z wykorzystaniem Kotlin Multiplatform" pozwoli uczestnikom tworzyć natywne i uniwersalne aplikacje mobilne.

2550 PLN+23% VAT (3136 PLN brutto / 1 os.)

Czas trwania szkolenia:3 dni (24h)

Poziom zaawansowania:

Kod kursu:KOTLIN/MOBILE

kotlinandroidios

Dostępne terminy

  • Termin
  • Trener
  • Cena
  • Zapis
  • Lokalizacja

Termin:

13 listopada
Trwają zapisy na szkolenieOferta specjalna

Trener:

Łukasz Andrzejewski

Cena:

2550 PLN netto
Ikona podpowiedziDowiedz się więcej o cenach szkoleń - zapraszamy do kontaktu
+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne
Ikona podpowiedziZapytaj o inne lokalizacje - w tym celu skorzystaj z chatu

Forma szkolenia

Interesuje Cię szkolenie stacjonarne?

Dostępne terminy

Interesują Cię inne terminy?

Aplikacje mobilne z wykorzystaniem Kotlin Multiplatform

Cele szkolenia

  • Gruntowne wprowadzenie do technologii Kotlin Multiplatform

  • Nabycie wiedzy niezbędnej do samodzielnego tworzenia uniwersalnych aplikacji mobilnych

  • Poznanie metod budowania interfejsu użytkownika z użyciem podejścia deklaratywnego/komponentowego

  • Zapoznanie z dostępnymi narzędziami deweloperskimi


Dla kogo?

  • Osoby rozpoczynające naukę tworzenia aplikacji mobilnych oraz obecni programiści Android i/lub iOS


Zalety

  • Poznasz technologię umożliwiającą tworzenie rozwiązań moblilnych przeznaczonych na różne platformy

  • Przyswoisz praktycznie wiedzę realizując dużą ilość przykładów i ćwiczeń

  • Zaoszczędzisz czas, pisząc logikę biznesową dla swoich aplikacji tylko raz, w nowoczesnym języku Kotlin


Wymagania

  • Umiejętność programowania w dowolnym języku obiektowym będzie dużym ułatwieniem


W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe

  • Certyfikat ukończenia szkolenia

  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Program

Pobierz program w PDF

Wprowadzenie do Kotlin Multiplatform

  • Czym jest Kotlin Multiplatform i jakie daje możliwości?

  • Konfiguracja środowiska deweloperskiego

  • Tworzenie oraz konfigurowanie projektu

  • Zarządzanie zależnościami i wykorzystanie bibliotek zewnętrznych

  • Budowanie projektu

Język Kotlin

  • Podstawy składni języka

  • Istotne idiomy programistyczne m.in. null safety, specjalne typy klas (Data, Sealed, Nested, Enum, Inline), delegacja, extension functions

  • Wprowadzenie do coroutines m.in. zasada działania, cykl życia, Builders, Contexts, Dispatchers, Jobs, obsługa wyjątków, testowanie, współdzielenie stanu, testowanie

  • Structured concurrency

  • Strumienie/sekwencje oparte o Channels oraz Flows

Jetpack Compose

  • Tworzenie widoków z użyciem kompozycji

  • Wykorzystanie modyfikatorów

  • Bindowanie, reagowanie na zdarzenia oraz obsługa gestów

  • Zarządzanie rozkładem elementów

  • Przegląd komponentów wbudowanych

  • Zarządzanie stanem i jego propagowanie

SwiftUI

  • Typ View jako sposób na tworzenie elementów widoku

  • Wykorzystanie modyfikatorów

  • Zarządzanie rozkładem z użyciem kontenerów

  • Przegląd komponentów wbudowanych

  • Wyrażenia - if, switch, for

  • Bindowanie, reagowanie na zdarzenia oraz obsługa gestów

Logika biznesowa

  • Architektura aplikacji

  • Wstrzykiwanie zależności

  • Reużywanie logiki pomiędzy platformami

  • Komunikacja z backend

  • Utrwalanie danych

  • Tworzenie i publikowanie bibliotek

  • Testowanie

Autorem szkolenia jest Łukasz Andrzejewski

Doświadczony trener z ponad 16-letnią praktyką na sali szkoleniowej. Aktywnie działa jako konsultant i programista w zakresie szeroko pojętych technologii Java, rozwiązań frontendowych i mobilnych. Absolwent Wydziału Fizyki Technicznej Politechniki Poznańskiej, specjalizacja: Symulacje komputerowe. Aktualnie Partner, Head of Technology w Sages. Dba o rozwój oferty, przygotowuje i prowadzi szkolenia, konsultuje i bierze udział w realizacji projektów IT