Trwają zapisy do grupy

Szkolenie: Wzorce projektowe w C#

Poznaj szkolenie "Wzorce projektowe w C#", podczas którego dowiesz się jak korzystać ze wzorców projektowych w języku C#.

  • Trenerzy praktycy
  • Kameralne grupy

Czas trwania szkolenia:4 dni (32h)

Poziom zaawansowania:

Kod kursu:CH/DP

architecturedesign.net

Dostępne terminy szkolenia

  • Termin
  • Trener
  • Cena
  • Zapis
  • Lokalizacja

Termin:

20 stycznia
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Trener-Sages

Cena:

4975 PLN netto
Ikona podpowiedziDowiedz się więcej o cenach szkoleń - zapraszamy do kontaktu
+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne
Ikona podpowiedziZapytaj o inne lokalizacje - w tym celu skorzystaj z chatu

Termin:

22 kwietnia
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Trener-Sages

Cena:

4975 PLN netto
Ikona podpowiedziDowiedz się więcej o cenach szkoleń - zapraszamy do kontaktu
+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne
Ikona podpowiedziZapytaj o inne lokalizacje - w tym celu skorzystaj z chatu

Termin:

21 lipca
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Trener-Sages

Cena:

4975 PLN netto
Ikona podpowiedziDowiedz się więcej o cenach szkoleń - zapraszamy do kontaktu
+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne
Ikona podpowiedziZapytaj o inne lokalizacje - w tym celu skorzystaj z chatu

Forma szkolenia

Interesuje Cię szkolenie stacjonarne?

Powiadom o kolejnych terminach

Interesuje Cię szkolenie w innym terminie?

Wzorce projektowe w C#

Cele szkolenia

  • Poznanie istoty wzorców projektowych

  • Wykształcenie instynktu stosowania wzorców we właściwych sytuacjach

  • Zdobycie umiejętności odróżniania wzorców projektowych

  • Nabranie wprawy we właściwym stosowaniu wzorców projektowych

  • Nabranie przekonania o dużej użyteczności stosowania wzorców projektowych


Dla kogo?

  • Szkolenie adresowane jest do osób posiadających przynajmniej podstawowe umiejętności w zakresie programowania obiektowego, najlepiej w języku C#


Zalety

  • Szkolenie prowadzi uczestników przez proces poznawania poszczególnych wzorców - ich istoty oraz zastosowań

  • Pod koniec szkolenia uczestnicy są w stanie samodzielnie bądź w grupie wykonywać złożone ćwiczenia dotyczące projektowania architektury systemów z wykorzystaniem wzorców projektowych

  • Warsztaty: projektowanie architektury systemu dla przedstawionego scenariusza, z jednoczesnym wykorzystaniem wielu spośród poznanych wzorców

  • Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań

  • Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką

  • Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how


Wymagania

  • Podstawowe umiejętności programowania obiektowego, najlepiej w języku C#


W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe

  • Certyfikat ukończenia szkolenia

  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Program szkolenia

Pobierz program w PDF

Podstawy teoretyczne

  • Informacje ogólne o wzorcach projektowych

  • Zasady SOLID

  • Historia wzorców projektowych

  • Podział wzorców projektowych

Wzorce konstrukcyjne

  • Singleton

  • Prototype

  • Object Pool

  • Factory Method

  • Abstract Factory

  • Builder

Wzorce strukturalne

  • Proxy

  • Private Class Data

  • Facade

  • Composite

  • Adapter

  • Bridge

  • Decorator

  • Flyweight

Wzorce operacyjne

  • Null Object

  • Memento

  • State

  • Strategy

  • Template method

  • Command

  • Mediator

  • Observer

  • Chain of responsibility

  • Iterator

  • Visitor

  • Interpreter

Wzorce złożone

  • MVC (Model - View - Controller)

  • MVVM (Model - View - ViewModel)

Autorem szkolenia jest Marcin Samsonowski

Architekt, inżynier oprogramowania, konsultant techniczny. Pracował zarówno dla największych korporacji jak i małych, prężnie rozwijających się firm, w różnych sektorach rynkowych. W projektach, w których uczestniczył pełnił cały wachlarz ról od wsparcia technicznego, testera, poprzez programistę, aż do lidera zespołu, managera projektu, architekta. Od kiedy tylko pamięta, jego uwagę szczególnie przykuwało dążenie do jakości w oprogramowaniu. Uwielbia się rozwijać, a także pomagać w tym innym jako…