Trwają zapisy do grupy

Szkolenie: Programowanie .NET - kurs podstawowy

Podczas szkolenia "Programowanie .NET - kurs podstawowy" nauczą się podstaw programowania w C# na platformie .NET.

2805 PLN+23% VAT (3450 PLN brutto / 1 os.)

Czas trwania szkolenia:3 dni (24h)

Poziom zaawansowania:

Kod kursu:NET/F

Dostępne terminy szkolenia

  • Termin
  • Trener
  • Cena
  • Zapis
  • Lokalizacja

Termin:

11 grudnia
Trwają zapisy na szkolenieOferta specjalna

Trener:

Marcin Sulecki

Cena:

2805 2040 PLN netto
Ikona podpowiedziDowiedz się więcej o cenach szkoleń - zapraszamy do kontaktu
+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne
Ikona podpowiedziZapytaj o inne lokalizacje - w tym celu skorzystaj z chatu

Termin:

10 marca
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Trener-Sages

Cena:

2805 PLN netto
Ikona podpowiedziDowiedz się więcej o cenach szkoleń - zapraszamy do kontaktu
+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne
Ikona podpowiedziZapytaj o inne lokalizacje - w tym celu skorzystaj z chatu

Termin:

9 czerwca
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Trener-Sages

Cena:

2805 PLN netto
Ikona podpowiedziDowiedz się więcej o cenach szkoleń - zapraszamy do kontaktu
+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne
Ikona podpowiedziZapytaj o inne lokalizacje - w tym celu skorzystaj z chatu

Termin:

8 września
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Trener-Sages

Cena:

2805 PLN netto
Ikona podpowiedziDowiedz się więcej o cenach szkoleń - zapraszamy do kontaktu
+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne
Ikona podpowiedziZapytaj o inne lokalizacje - w tym celu skorzystaj z chatu

Forma szkolenia

Interesuje Cię szkolenie stacjonarne?

Powiadom o kolejnych terminach

Interesuje Cię szkolenie w innym terminie?

Programowanie .NET - kurs podstawowy

Cele szkolenia

  • Przekazanie uczestnikom podstawowej wiedzy oraz praktycznych umiejętności w zakresie tworzenia oprogramowania w języku C# na platformie .NET

  • Tworzenie rozwiązań programistycznych w języku C#

  • Zapoznanie z platformą programistyczną .NET

  • Zaznajomienie z paradygmatem programowania obiektowego


Dla kogo?

  • Szkolenie jest adresowane do osób chcących poznać podstawy środowiska .NET, języka C# i programowania obiektowego, niezależnie od poziomu doświadczenia oraz znajomości poszczególnych języków programowania


Zalety

  • Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań

  • Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką

  • Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how


Wymagania

  • Od uczestników szkolenia wymagana jest podstawowa wiedza dotycząca programowania w dowolnym języku


W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe

  • Certyfikat ukończenia szkolenia

  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Program szkolenia

Pobierz program w PDF

Architektura platformy .NET

  • Elementy składowe platformy .NET

  • Środowisko uruchomieniowe CLR

  • Język pośredni CIL

  • Kompilacja i uruchamianie programów w .NET

  • Język zarządzany C#

  • Centralne repozytorium współdzielonych bibliotek GAC

Zintegrowane środowisko programistyczne Visual Studio

  • Typy i struktura projektów

  • Tworzenie i zarządzanie projektami

  • Logiczna i fizyczna struktura rozwiązań

  • Wybrane narzędzia środowiska Visual Studio

  • Debugowanie aplikacji

  • Inne środowiska programistyczne dla .NET

Podstawy programowania w C#

  • Klasy, metody, pola, właściwości

  • Podstawowe operatory i składnia języka

  • Zapoznanie z zakresami widoczności

  • Przekazywanie parametrów do metod

  • Parametry opcjonalne i nazwane

  • Metoda main i argumenty wywołania programu

  • Podstawowa obsługa standardowego wejścia/wyjścia

  • Instrukcje warunkowe

  • Pętle sterujące

  • Instrukcje break i continue

  • Komentarze

Typy danych

  • Podział typów w języku C#

  • Struktury a klasy

  • Struktury

  • Klasy

  • Typ Object

  • Klasy i obiekty

  • Słowo kluczowe var

Tablice i Kolekcje

  • Tablice

  • Tablice wielowymiarowe

  • Używanie tablic

  • Kolekcje

  • Podstawowe rodzaje kolekcji

  • Używanie kolekcji

  • Podstawowe operacje na kolekcjach

Obiekty i programowanie obiektowe w C#

  • Programowanie obiektowe - wprowadzenie, filary

  • Interfejsy

  • Klasy abstrakcyjne

  • Dziedziczenie

  • Polimorfizm

  • Słowo kluczowe override

  • Słowo kluczowe virtual

  • Słowo kluczowe sealed

  • Enkapsulacja i zakres widoczności

  • Klasy statyczne

  • Metody statyczne

  • Konstruktory i składowe odziedziczone

  • Porównywanie obiektów i ich zawartości

  • Przekazywanie, konwersja i rzutowanie obiektów, boxing

  • Operatory rzutowania

  • Definiowanie operatorów

  • Zdarzenia

  • Delegaty

  • Metody anonimowe

  • Wyrażenia lambda

  • Klasy anonimowe

  • Zarządzanie cyklem życia obiektów

Typy generyczne

  • Czym są typy generyczne?

  • Podstawowe typy i kolekcje generyczne

  • Używanie typów generycznych

  • Deklarowanie własnych typów generycznych

Obsługa wyjątków

  • Czym są i jak działają wyjątki?

  • Obsługa sytuacji wyjątkowych

  • Ważniejsze typy wyjątków

  • Tworzenie własnych typów wyjątków

Operacje tekstowe

  • Ciągi znaków i operacje na nich

  • Formatowanie napisów

  • Podstawy wyrażeń regularnych

  • Internacjonalizacja i lokalizacja

Obsługa wejścia/wyjścia

  • Czym są strumienie?

  • Rodzaje strumieni

  • Używanie strumieni

  • Kodowanie znaków

  • Dostęp do plików

  • Podstawowe informacje o serializacji danych, typy serializacji

Inne aspekty programowania w C#

  • Podstawowe informacje o LINQ, LINQ to objects

  • Podstawy diagnostyki i logowania, dziennik zdarzeń, liczniki wydajności

  • Podstawowe informacje na temat refleksji

  • Kod niezarządzany, typy dynamiczne

Autorem szkolenia jest Marcin Samsonowski

Architekt, inżynier oprogramowania, konsultant techniczny. Pracował zarówno dla największych korporacji jak i małych, prężnie rozwijających się firm, w różnych sektorach rynkowych. W projektach, w których uczestniczył pełnił cały wachlarz ról od wsparcia technicznego, testera, poprzez programistę, aż do lidera zespołu, managera projektu, architekta. Od kiedy tylko pamięta, jego uwagę szczególnie przykuwało dążenie do jakości w oprogramowaniu. Uwielbia się rozwijać, a także pomagać w tym innym jako…