Trwają zapisy do grupy

Szkolenie: Inteligencja emocjonalna i efektywna komunikacja w organizacji

Szkolenie rozwija potencjał przywódczy w oparciu o empatię, zrozumienie roli emocji i umiejętność komunikacji intra i interpersonalnej.

2150 PLN+23% VAT (2644 PLN brutto / 1 os.)

Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)

Poziom zaawansowania:

Kod kursu:IE/EF

Dostępne terminy szkolenia

  • Termin
  • Trener
  • Cena
  • Zapis
  • Lokalizacja

Termin:

18 listopada
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Magdalena Therkildsen

Cena:

2150 PLN netto
Ikona podpowiedziDowiedz się więcej o cenach szkoleń - zapraszamy do kontaktu
+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne
Ikona podpowiedziZapytaj o inne lokalizacje - w tym celu skorzystaj z chatu

Termin:

19 grudnia
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Magdalena Therkildsen

Cena:

2150 PLN netto
Ikona podpowiedziDowiedz się więcej o cenach szkoleń - zapraszamy do kontaktu
+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne
Ikona podpowiedziZapytaj o inne lokalizacje - w tym celu skorzystaj z chatu

Forma szkolenia

Interesuje Cię szkolenie stacjonarne?

Powiadom o kolejnych terminach

Interesuje Cię szkolenie w innym terminie?

Inteligencja emocjonalna i efektywna komunikacja w organizacji

Cele szkolenia

  • Pogłębienie kompetencji budowania relacji ze sobą i dobrej współpracy z innymi ludźmi

  • Budowanie świadomości inteligencji emocjonalnej jako kapitału przywódczego liderów

  • Rozwijanie inteligencji emocjonalnej poprzez rozumienie roli emocji i zachowań

  • Nauka dawania feedbacku

  • Budowanie poczucia własnej wartości

  • Budowanie wewnętrznej harmonii lidera, który inspiruje i przyciąga innych


Dla kogo?

  • Osób chcących rozwinąć swój potencjał przywódczy i szukających dobrostanu w życiu osobistym i zawodowym

  • Specjalistów IT, programistów, liderów i menedżerów, którzy pragną zwiększyć swoje kompetencje w zakresie inteligencji emocjonalnej, komunikacji intra i interpersonalnej oraz chcą się lepiej komunikować z innymi ludźmi


Zalety

  • Uczestnicy nie są uczeni, a sami się uczą w oparciu o własne doświadczenia, co jest fundamentem trwałej zmiany

  • Szkolenie wzmacnia umiejętności rozpoznawania i zarządzania emocjami w codziennych wyzwaniach zawodowych, ćwicząc skuteczne metody komunikacji w sposób konstruktywny i dojrzały

  • Szkolenie uczy empatycznej komunikacji ze sobą i z innymi ludźmi oraz wzmacnia własną samoocenę

  • Szkolenie prowadzone jest warsztatowo i aktywnie

  • Program oparty jest na metodach potwierdzonych naukowo i empirycznie

  • Kameralne grupy sprzyjają pracy w komforcie i zaufaniu


W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe

  • Certyfikat ukończenia szkolenia

  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Program szkolenia

Pobierz program w PDF

Samoświadomość i inteligencja emocjonalna

  • Czym jest samoświadomość i jak ją budować?

  • Czym jest inteligencja emocjonalna i jak ją rozwijać?

  • Rodzaje i dynamika emocji

  • Dawanie i branie - w służbie czynienia dobra

  • Mechanizmy motywacji i zaangażowania

  • Obszary do rozwoju inteligencji emocjonalnej u liderów

Komunikacja intrapersonalna - do siebie:

  • Samoświadomość i wzorzec komunikacji własnej

  • Wartości i wrażliwość osobista

  • Poczucie własnej wartości - zasoby i spójność

  • Pewność siebie - zasoby i spójność

  • Szacunek dla swojej historii i drogi

  • Krytyk wewnętrzny i jego rola

  • Granice z dorosłego w komunikacji do siebie

Komunikacja interpersonalna - do innych:

  • Najpierw Ty, potem inni - przekonania i wzorce

  • Budowanie relacji i współpracy

  • Budowanie zaangażowanego zespołu

  • Efektywne słuchanie (empatyczne)

  • Granice i asertywność

  • Odwaga liderska

  • Informacja zwrotna - po co i jak robić to dobrze?

Autorem szkolenia jest Magdalena Therkildsen

Magdalena Therkildsen - z projektowaniem użyteczności i estetyki produktu związana od 1993. Konsultantka estetycznych doświadczeń i trenerka projektowania komunikacji wizualnej dla produktów cyfrowych oraz UI i UX Design. Działa projektowo i szkoleniowo m.in. dla Mbank, LOT, Academy International, Warta, Rossmann, Nowa Ewa etc. Warsztaty i konsultacje UX opiera o psychologię, modele mentalne, użyteczność i estetykę. Mocno podkreśla fundamenty dobrego designu i wyjaśnia, co należy wziąć pod uwagę…