Szkolenie: Analiza procesów i zarządzanie procesami – perspektywa biznesu
Omówienie podejścia procesowego w zarządzaniu organizacją oraz przedstawienie technik i narzędzi umożliwiających wdrożenie koncepcji Business Process Management.
2350 PLN+23% VAT (2890 PLN brutto / 1 os.)Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)
Kod kursu:BA/APZ
Analiza procesów i zarządzanie procesami – perspektywa biznesu
Cele szkolenia
Nabycie umiejętności zastosowania w praktyce koncepcji zarządzania procesami
Uzyskanie kompetencji umożliwiających ustalenie właściwej hierarchii i podziału procesów
Przedstawienie szerokiej gamy dostępnych modeli referencyjnych
Nabycie umiejętności doboru odpowiednich miar procesowych
Dla kogo?
Managerów różnych szczebli zarządzania, potencjalnych Process Ownerów, liderów, ekspertów chcących wdrożyć podejście procesowe w swojej pracy
Wszystkich osób zainteresowanych koncepcją Business Process Management
Zalety
Zapoznanie się z przykładowymi poziomami dojrzałości procesowej
W ramach szkolenia przeprowadzane są ćwiczenia z analizy wysokopoziomowej procesu oraz doboru odpowiednich KPI
Przedstawiane możliwości dokumentowania procesów w oparciu o różnego rodzaju techniki i narzędzia
Szkolenie "Analiza procesów i zarządzanie procesami – perspektywa biznesu" prowadzone przez osobę wspierającą różnego rodzaju organizacje w transformacji procesowej
Wymagania
Brak wymagań wstępnych
W cenie otrzymasz:
Materiały szkoleniowe
Certyfikat ukończenia szkolenia
W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki
Program szkolenia
Wprowadzenie do koncepcji Business Process Management
Struktura funkcjonalna, macierzowa
Perspektywa Agile
Rola właściciela procesu
Przykładowe modele dojrzałości procesowej organizacji
BPMM
Model Fishera
Jak zdefiniować proces?
Identyfikacja procesów
Modele referencyjne
PCF
COBIT
SCOR i inne
Dekompozycja procesu
Analiza wysokopoziomowa SIPOC
Sposoby dokumentowania procesów
Notacje graficzne
Opis tekstowy w oparciu o szablony
KPI na poziomie procesu
Drzewo KPI
Definicja operacyjna