Trwają zapisy do grupy

Szkolenie: Testy akceptacji biznesowej - skuteczne planowanie i realizacja

Podczas szkolenia "Testy akceptacji biznesowej - skuteczne planowanie i realizacja" nauczysz się jak prawidłowo planować i przeprowadzać testy akceptacyjne.

  • Trenerzy praktycy
  • Kameralne grupy

Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)

Poziom zaawansowania:

Kod kursu:TESTY/AKCEPT

businessuatbat

Dostępne terminy szkolenia

  • Termin
  • Trener
  • Cena
  • Zapis
  • Lokalizacja

Termin:

23 stycznia
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Trener-Sages

Cena:

2150 PLN netto
Ikona podpowiedziDowiedz się więcej o cenach szkoleń - zapraszamy do kontaktu
+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne
Ikona podpowiedziZapytaj o inne lokalizacje - w tym celu skorzystaj z chatu

Termin:

29 maja
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Trener-Sages

Cena:

2150 PLN netto
Ikona podpowiedziDowiedz się więcej o cenach szkoleń - zapraszamy do kontaktu
+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne
Ikona podpowiedziZapytaj o inne lokalizacje - w tym celu skorzystaj z chatu

Termin:

28 sierpnia
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Trener-Sages

Cena:

2150 PLN netto
Ikona podpowiedziDowiedz się więcej o cenach szkoleń - zapraszamy do kontaktu
+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne
Ikona podpowiedziZapytaj o inne lokalizacje - w tym celu skorzystaj z chatu

Forma szkolenia

Interesuje Cię szkolenie stacjonarne?

Powiadom o kolejnych terminach

Interesuje Cię szkolenie w innym terminie?

Testy akceptacji biznesowej - skuteczne planowanie i realizacja

Cele szkolenia

  • Celem szkolenia jest poznanie dobrych praktyk planowania i realizacji testów akceptacji biznesowej (BAT) i użytkownika (UAT). Szkolenie to spora dawka ćwiczeń praktycznych opartych na podstawach teoretycznych


Dla kogo?

  • Osób zaangażowanych w planowanie i realizację testów akceptacji biznesowej i użytkownika

  • Analityków biznesowych i systemowych

  • Product Ownerów

  • Reprezentantów biznesu i użytkowników

  • Kierowników i koordynatorów projektów IT


Zalety

  • Analiza wymagań biznesowych pod kątem ich testowalności

  • Planowanie testów akceptacyjnych

  • Budowanie zasad współpracy z interesariuszami zaangażowanymi w testy akceptacji

  • Projektowanie przypadków i scenariuszy testowych

  • Realizacja testów i raportowanie wyników testów

  • Praktyka przed teorią - wszystkie szkolenia technologiczne prowadzone są w formie warsztatowej. Konieczna teoria jest wyjaśniana na przykładzie praktycznych zadań

  • Konkretne umiejętności - w ramach każdego szkolenia rozwijamy praktyczne umiejętności związane z daną technologią i tematyką

  • Nauka z praktykami - wszyscy trenerzy na co dzień pracują w projektach, gwarantuje to dostęp do eksperckiej wiedzy i praktycznego know-how


Wymagania

  • Podstawowa znajomość procesu wytwarzania oprogramowania

  • Znajomość podstawowej terminologii branżowej IT


W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe

  • Certyfikat ukończenia szkolenia

  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Program szkolenia

Pobierz program w PDF

Testy akceptacji - wprowadzenie

  • Cele testów akceptacji

  • Rodzaje akceptacji

  • Odpowiedzialności i role - rola dostawcy a rola klienta

Planowanie testów akceptacji

  • Analiza podstaw testowych - wymagania

  • Zakres testów

  • Podejście do testów

  • Zespół testowy

  • Plan komunikacji

  • Wsparcie narzędziowe

Projektowanie testów akceptacji

  • Opracowanie dobrych scenariuszy i przypadków testowych

  • Dane i środowiska testowe

Realizacja testów akceptacji

  • Uruchomienie scenariuszy i przypadków testowych

  • Raportowanie wyników testów i zarządzanie defektami

Podsumowanie testów akceptacji

  • Raport z testów akceptacji

Podsumowanie warsztatu i wnioski

Autorem szkolenia jest Karolina Zmitrowicz

Doświadczona inżynier wymagań i menedżer jakości, aktywnie działająca na rzecz promowania kultury jakości w IT. Karolina pracuje jako niezależny konsultant IT w obszarach inżynierii wymagań, analizy biznesowej i zarządzania jakością, pomagając klientom usprawnić ich działania oraz procesy wytwórcze w celu osiągnięcia lepszych wyników biznesowych. W pracy łączy biznes i IT wykorzystując różnorodne doświadczenia oraz wiedzę zdobytą w różnych obszarach działalności - od testowania, przez analizę, po…