Trwają zapisy do grupy

Szkolenie: Process i Design Level Event Storming

Podczas szkolenia dowiesz się jak wykorzystać technikę Event Storming w celu lepszego zrozumienia wymagań i identyfikacji ryzyk. Podczas szkolenia nauczysz się w jaki sposób "przetłumaczyć" wynik sesji Event Stormingowej na kod.

  • Trenerzy praktycy
  • Kameralne grupy

Czas trwania szkolenia:2 dni (16h)

Poziom zaawansowania:

Kod kursu:EVENTSTORMING/PLDL

requirementsevent-storming

Dostępne terminy szkolenia

  • Termin
  • Trener
  • Cena
  • Zapis
  • Lokalizacja

Termin:

17 kwietnia
Trwają zapisy na szkolenie

Trener:

Trener-Sages

Cena:

2365 PLN netto
Ikona podpowiedziDowiedz się więcej o cenach szkoleń - zapraszamy do kontaktu
+23% VAT

Lokalizacja:

Zdalne
Zdalne
Ikona podpowiedziZapytaj o inne lokalizacje - w tym celu skorzystaj z chatu

Forma szkolenia

Interesuje Cię szkolenie stacjonarne?

Powiadom o kolejnych terminach

Interesuje Cię szkolenie w innym terminie?

Process i Design Level Event Storming

Cele szkolenia

  • Zapoznanie się z techniką Event Storming


Dla kogo?

  • Programistów języków obiektowych (podczas szkolenia wykorzystywany jest język Java)


Zalety

  • Szkolenie "Process i Design Level Event Storming" ma charakter warsztatów przeznaczonych dla programistów

  • Nauczysz się nie tylko czym jest Event Storming, ale również jakie są jego ograniczenia

  • Dowiesz się, w którym momencie należy rozpocząć implementację oraz jak testować ją w taki sposób aby zwiększyć jakość kodu u ułatwić sobie jego utrzymanie w przyszłości


Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość programowania obiektowego


W cenie otrzymasz:

  • Materiały szkoleniowe

  • Certyfikat ukończenia szkolenia

  • W przypadku szkolenia w trybie stacjonarnym zapewnimy Ci również lunch oraz sprzęt niezbędny do nauki

Program szkolenia

Pobierz program w PDF

Wprowadzenie do Event Storming

  • Czym jest zdarzenie

  • Rodzaje zdarzeń

  • Czym jest Event Storming

  • Rodzaje sesji Event Storming

Jak zorganizować sesję Event Storming

  • Co jest niezbędne

  • Offline vs. Online

  • Organizacja sesji

  • Cel sesji

  • Uczestnicy

  • Różnice pomiędzy Process Level, a Design Level

Facylitator

  • Kim jest facilitator

  • Zadania facilitatora

  • Jak pomagać grupie

  • Jak zadbać o dynamikę sesji

  • Jak zadbać o jakość dyskusji

Praca z domeną szkoleniową

  • Wprowadzenie do domeny

  • Wprowadzanie notacji

  • Definiowanie zdarzeń

  • Oś czasu i hot spoty

Wzbogacanie zdobytej wiedzy

  • Command

  • Read model

  • Aktorzy i serwisy zewnętrzne

  • Dane i niezmienni

  • Polityki

Event Storming, a implementacja

  • Data Model vs. Domain Model

  • Command Query Separation

  • Przegląd architektur

  • Domain-Driven Design

  • Jak "przetłumaczyć" kartki na kod

  • Testowanie

Pułapki

  • Złe praktyki

  • Niebezpieczeństwa i problemy

Podsumowanie

Autorem szkolenia jest Sebastian Malaca

Technical Lider i Architekt specjalizujący się w programowaniu i projektowaniu obiektowym oraz technikach i praktykach pozwalających tworzyć kod wysokiej jakości oraz trener i konsultant w firmie Sages. Głównymi obszary zainteresowań to praktyczne wykorzystanie refaktoryzacji, testowania oraz technik wytwarzania oprogramowania w pracy z istniejącym kodem zarówno na poziomie pojedynczych klas jak i całych aplikacji. Prelegentem (JDD, GeeCon, Confitura, Devoxx, etc. oraz blogerem (Let's talk about…