Automatyzacja z korzyścią dla Ciebie i Twoich klientów

Bardziej wydajna obsługa klienta dzięki chatbotowi AI

Obsługa FAQ

Odpowie na typowe, często zadawane pytania

Możliwości chatGPT na stronie www

Zintegrujemy chatGPT z treściami na Twoich stronach/portalach. Sztuczna inteligencja, na której opiera się chatGPT zapewni płynną komunikację z odbiorcami i odciąży Twoich pracowników. My zadbamy o to, żeby chatGPT dostarczał tylko informacje ze źródeł, które wskażesz, a nie podawał np. godziny pracy Działu Obsługi Klienta u konkurencji ;). Zapewniamy możliwość przetestowania dostosowanego przez nas rozwiązania przed wdrożeniem. Pamiętaj, że chatGPT jest ograniczony do pewnego zakresu, jeżeli szukasz komplementarnego rozwiązania, zapytaj nas o chatbot dedykowany!

Usprawnij pracę swojego działu obsługi klienta dzięki dedykowanemu chatbotowi AI

Zarządzanie zamówieniami przez chatbota - ikona

Zarządzanie zamówieniami

Pomaga w składaniu zamówień, rozpatrywaniu reklamacji, sprawdzaniu statusu zamówienia.

Integracja z narzędziami firmy dzięki chatbotowi - ikona

Integracja z narzędziami firmy

Łączy się z wewnętrznymi i zewnętrznymi bazami. Pozwala na wysyłanie automatycznej komunikacji

Odciążenie Pracowników przez chatbota ikona

Odciążenie pracowników

Załatwia standardowe pytania a pracownicy mogą zająć się bardziej skomplikowanymi sprawami.

Ulepszenie obsługi dzięki chatbotowi - ikona

Ulepszenie obsługi

Skraca czas oczekiwania klienta na linii. Potrafi rozpoznać emocje rozmówcy np. automatycznie przekierować niezadowolonego klienta do operatora.

Chatbot informuje klienta kiedy przyjdzie paczka i oferuje zniżkę w zamian za opinię
Chatbot informuje o statusie zamówienia i podaje numer do kuriera
Chatbot informuje klienta kiedy przyjdzie paczka i oferuje zniżkę w zamian za opinię

Przedstawiaj dopasowaną ofertę

  • Zapewnia najlepszą opiekę klientom. Najszybszą i dostosowaną do potrzeb.

  • Przejmuje od pracowników wykonywanie powtarzalnych, nużących zadań.

  • Połączenie automatyzacji z personalizacją pozwala zwiększyć skalę działań bez szkody dla klienta.

Co potrafi chatbot?

Dzięki wykorzystaniu najnowszych osiągnięć sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i NLP nasi eksperci mogą stworzyć specjalnego bota dostosowanego do indywidualnych potrzeb i specyfiki Twojej firmy w zakresie obsługi klienta, sprzedaży, działów HR, księgowości i administracji.

Odkryj możliwości chatbota dla sektora bankowego

Zobacz demo

Zdobywaj najlepszych pracowników dzięki usprawnieniu rekrutacji

Zobacz demo

Zobacz nasze inne chatboty

Ikona znacznika wyboru

Uczelnie

Chatbot wspierający dziekanat, pracowników, studentów i kandydatów

Więcej
Ikona znacznika wyboru

Administracja, finanse i HR

Usprawniaj procesy, oszczędzaj czas pracowników i tnij koszty w firmie.

Więcej
Ikona znacznika wyboru

Marketing i sprzedaż

Popraw marketing, zwiększaj sprzedaż i dowieź oczekiwane wyniki.

Więcej

Integracja z popularnymi systemami

Kontakt do zespołu sprzedaży z Sages

Formularz kontaktowy

Administratorem danych jest Sages Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Przetwarzamy Twoje dane w celu wykonania umowy z Tobą lub z podmiotem, w imieniu którego działasz, wykonania naszych obowiązków prawnych, ustalania, dochodzenia i obrony roszczeń, a jeśli wyraziłeś odpowiednie zgody - również w celach marketingowych (w tym wysyłki newslettera). Masz prawo dostępu do danych (w tym ich kopii), ograniczenia przetwarzania, usunięcia, wniesienia sprzeciwu oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych. Pełną treść informacji o przetwarzaniu danych znajdziesz w Polityce prywatności.